پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ساخت دو قطعه از جاده گناوه – میشان- نورآباد که در استان بوشهر قرار دارد، با سرعت دنبال می شود.

شعارسال: علیرضا صفایی بوشهری در ارتباط با راه گناوه میشان نورآباد اظهار داشت: دو قطعه از این مسیر در استان بوشهر قرار دارد که در حال حاضر عملیات اجرایی در این قطعه‌ها با شتاب خوبی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: این پروژه دارای اعتبارات ملی است که سال گذشته اعتبارات ملی برای این طرح پیش بینی شد ولی اعتبارات ملی روی 70 درصد تخصیص بود.

وی افزود: امسال اعتبارات خیلی خوبی در بخش طرح های ملی با نگاه ویژه ای که مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و استاندار بوشهر دارند که به جد دنبال می کنند و ما هم دنبال این هستیم که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعتبارات ملی را بگیریم و این پروژه را با اعتبارات ملی امان پایدارتر کنیم.

*آمادگی برای انجام مطالعات جاده گناوه گچساران

صفایی‌بوشهری اضافه کرد: تلاش می‌کنیم کارگاه این پروژه راهسازی را فعال‌تر کنیم تا در پایان برنامه پنجم این پروژه از شهرستان گناوه به شهرستان نورآباد یا استان بوشهر به استان فارس از کریدور شمالی پوشش داده شود که به امید خداوند دنبال تسریع در روند این پروژه هستیم.

وی همچنین در مورد جاده بسیار خطرناک و اختصاصی وزارت نفت که شهرستان گناوه را به شهرستان دوگنبدان (گچساران) متصل می کند، افزود: راه‌های اختصاصی که مربوط به وزارت نفت می باشد نگهداری، ترمیم، بهسازی و نوسازی آنها نیز با خود مجموعه وزارت نفت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: آمادگی داریم مطالعات و مشخصات این پروژه را انجام دهیم، اگر نفت اعتباری را پیش بینی کند و این اعتبار را به راه و شهرسازی اختصاص دهد، اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر این آمادگی را دارد که این جاده را ترمیم و بهسازی کند و ضریب ایمنی و مشخصات هندسی این جاده را بالاتر ببرد.

بهره برداری از بزرگراه برازجان گناوه دیلم و هندیجان تا پایان خرداد آینده

صفایی‌بوشهری در ادامه به روند ساخت بزرگراه برازجان، گناوه و دیلم پرداخت و خاطر نشان کرد: در حال حاضر بزرگراه برازجان، گناوه به دیلم و هندیجان با 165 کیلومتر در دست ساخت قرار دارد و پیشرفت فیزیکی این طرح قابل قبول است.

وی گفت: قسمتی از این طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست و دو قطعه هم به پیمانکار بومی استان محول شده است و پیش بینی شده که جز پروژه های مهر ماندگار دیده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان گفت: با نگاه خاص رئیس جمهور و دولت در رابطه با پروژه های مهر ماندگار، این پروژه با کمیت و کیفیت خیلی خوبی انجام می شود و امیدواریم تا پایان خرداد ماه سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

وی خاطرنشان ساخت: برای اینکه ما بتوانیم سطح ترافیک را پایین بیاوریم و کمک به ترافیک استان بکنیم، هر کدام از این قطعات که تمام شود، با یک واریانتی به مسیر وصل می کنیم که بتوانیم از خطوط نیز استفاده کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2مهر1391، کدخبر: 1703292: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین