پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار بزرگراه شیراز- داراب - بندرعباس را کاهش داده است گفت: سازمان برنامه و بودجه باید در سال‌های آینده بودجه را بیشتر کند تا این جاده زودتر به اتمام برسد.

شعار سال: حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی در محور جنت‌شهر شهرستان داراب که بامداد جمعه رخ داد منجر به کشته شدن نه نفر و مجروحیت 34 نفر شد که در این میان دو نفر از دانش‌آموزان از ناحیه دست و پا دچار قطع عضو شدند و براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز سه نفر دچار آسیب نخاعی شدند.

این محور همواره یکی از نقاط حادثه‌خیز داراب بوده است و بارها از سوی مردم و ائمه جمعه این شهرستان انجام عملیات استانداردسازی و تکمیل بزرگراه شیراز - بندرعباس در این نقطه به عنوان یکی از مطالبات اصلی مطرح شده است.

رضا انصاری، نماینده مردم داراب در مجلس درباره این موضوع اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در زمینه بروز تصادفات در این محور دیده نمی‌شود، سازمان برنامه و بودجه است.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه، اعتبار بزرگراه شیراز- داراب - بندرعباس را کاهش داده است گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث این چنینی یکی از اقداماتی که باید انجام شود این است که سازمان برنامه و بودجه برای این بزرگراه بودجه سنواتی در نظر بگیرد.

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان برنامه و بودجه باید در سال‌های آینده بودجه را بیشتر کند تا این جاده زودتر به اتمام برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 1509046 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین