پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
فرماندار تنگستان:۵۳۰ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی جهت تصاحب ۲۳۸ کرسی شوراهای اسلامی در شهرستان تنگستان به رقابت خواهند پرداخت/۵۶ داوطلب زن جهت عضویت نام نویسی نموده اند که در مقایسه با دوره چهارم که ۳۹نفر بوده ۳۱ درصد رشد داشته است/۷۰ درصد از داوطلبین در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال قرار دارند.

شعار سال: فرماندار تنگستان و رییس ستاد انتخابات شهرستان تنگستان با بیان اینکه استقبال داوطلبین عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به نسبت دوره گذشته بیشتر شده است اظهار داشت: همزمان با سایر نقاط کشور کار ثبت نام از دواطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تنگستان به پایان رسید و در این فاصله هفت روزه ۵۳۰ نفر از شهرستان جهت عضویت در شوراهای اسلامی نام نویسی نموده اند که از این تعداد ۲۲۰ نفر از بخش مرکزی و ۲۴۶ نفر از بخش دلوار و تعداد ۶۴ نفر از حوزه شهری (اهرم – آباد – دلوار) ثبت نام نموده اند.

دکتر دهدشتی افزود: براین اساس ۵۳۰ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی جهت تصاحب ۲۳۸ کرسی شوراهای اسلامی در شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.
وی اعلام داشت: در انتخابات این دوره شوراهای اسلامی ۵۶ نفر زن جهت عضویت نام نویسی نموده اند که در مقایسه با دوره چهارم که ۳۹ نفر بوده ۳۱ درصد رشد داشته است.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: در انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی ۱۱ درصد از داوطلبین دارای وضعیت ایثارگری می باشد که به نسبت دوره گذشته ۳ درصد افزایش داشته، ۱۵ درصد از داوطلبین داری سابقه نمایندگی شورای اسلامی می باشند که به نسبت دوره گذشته ۴ درصد افزایش داشته، ۴۱ درصد دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند که به نسبت دوره گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

دکتر دهدشتی در خصوص همچنین تصریح کرد: در این دوره شوراهای اسلامی ۷۰ درصد از داوطلبین بین رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال قرار داشته که به نسبت دوره گذشته تغییری نداشته است، همچنین ۱۲ درصد از کل داوطلبین زیر ۳۰ سال سن داشت که در مقایسه با دوره چهارم که این رقم ۱۵ درصد بوده ۳ درصد کمتر شده که می توان نتیجه گرفت شورای چهارم به نسبت این دوره جوانتر بوده است.
وی به وضعیت شغلی داوطلبین نیز اشاره و بیان داشت: از مجموع ۵۳۰ داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۴۹ نفر دارای شغل آزاد، ۱۲۳ نفر کارمند، ۴۰ نفر بازنشسته، ۳۲ نفر فرهنگی، ۳۵ نفر بیکار و مابقی داوطلبین دارای سایر مشاغل می باشند.
فرماندار تنگستان در پایان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی اعضاء ستاد انتخابات هیئت اجرایی شهرستان اظهار داشت: ۵۶ درصد از دواطلبین در دو روز پایانی برای ثبت نام نهایی در فرمانداری تنگستان و بخشداری های تابع حضور یافتند، که با تلاش همکاران تمامی افراد داوطلب عضویت که در وقت قانونی در محل ثبت نام مدارک وشرایط لازم را داشتند در سامانه جامع انتخابات ثبت نام نهایی شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی بیرمی، تاریخ انتشار 7 فروردین 1396 ، کد مطلب:30950 : www.btnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین