پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تلاش برای راه‌اندازی آزمایشگاه در مرکز خدمات جامع سلامت آباد تنگستان خبر داد.

شعارسال: علیرضا رئیسی صبح سه‌شنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستای چاهکوتاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید احمدزاده شهر آباد تنگستان اظهار داشت: توسعه بهداشت و درمان در شهرها و روستاها به صورت جدی مورد توجه است.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت تحت پوشش شهر آباد و نیاز به وجود آزمایشگاه در این شهر، در صورتی که شهرداری فضای فیزیکی رافراهم کند، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیرو و تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه این شهر را تامین خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: درخصوص تامین پانسیون برای پزشکان و دندانپزشکان نیز این موضوع در اولویت کاری دانشگاه درسال ۹۶ قرار دارد.

وی تاکید کرد: در این خصوص شبکه‌های بهداشت و درمان لازم است همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و خیران سلامت را نیز جذب کنند.

رئیسی همچنین در بازدید از این مرکز، رونداجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت را بررسی و سرپرست این مرکز گزارشی از روند اجرای این طرح و سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) و تعداد خدمات ارائه شده و افرادی که خدمات سلامت را دریافت کرده‌اند، گزارش کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 بهمن 1395، کدمطلب: 3886262 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
کار خیلی ها رو راحت کردید. ما اهالی از شما تشکر داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین