پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ساخت سد خائیز امسال اجرایی می‌شود که نقش بسیار مهمی در تامین آب مورد نیاز این شهرستان خواهد داشت.

شعارسال: غلامرضا ترک‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: امسال دو انتخابات مهم را پیش رو داریم که باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور استفاده کنیم.

وی همچنین خواستار همکاری همه دستگاه‌ها با ستاد ارتحال حضرت امام راحل شد و اضافه کرد: شهریورماه امسال مراسم کنگره شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود که باید با برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری این کنگره گام برداریم.

فرماندار شهرستان تنگستان در ادامه به تشریح وضعیت شهرستان پرداخت و افزود: تنگستان دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت است که ۳۰ درصد در شهرها و ۷۰ درصد در روستاها زندگی می‌کنند و دارای ۲۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی است و شغل بسیاری از مردم نیز کشاورزی است.

وی تامین آب را به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان تنگستان دانست و ادامه داد: ساخت سد خائیز در سفر سال گذشته هیئت دولت به استان بوشهر مصوب شد و ساخت این سد امسال اجرایی می‌شود که نقش بسیار مهمی در تامین آب مورد نیاز این شهرستان خواهد داشت.

*توسعه راه‌های شهرستان تنگستان

ترک‌زاده همچنین از تلاش برای توسعه راه‌های شهرستان تنگستان خبر داد و بیان داشت: تکمیل بزرگراه اهرم به برازجان و تعریض راه اهرم به فراشبند از پروژه‌های بسیار مهم شهرستان در بخش راه است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی در ادامه از تلاش و پیگیری جدی برای توسعه زیرساخت‌های آموزش عالی در این شهرستان خبر داد و افزود: هفت هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که برای توسعه رشته‌های تکمیلی دانشگاهی در تنگستان برنامه داریم.

فرماندار شهرستان تنگستان ادامه داد: نرخ بیکاری در تنگستان ۱۷.۲ درصد است که باید از ظرفیت های شهرستان برای ایجاد شغل استفاده کنیم تا مشکلات بیکاری شهرستان رفع شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خلیج فارس، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1394، کدخبر: 45535: www.pgnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین