پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از تعاونی‌های تولیدی شهرستان دشتی تاکید کرد

شعارسال: حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی ظهر شنبه در بازدید از شرکت تعاونی تولیدی پوشاک پویان پوش دشتی با بیان اینکه حمایت از تعاونی ها نقش تاثیر گذاری در اشتغال منطقه دارد، اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات این تعاونی ها دریافت تسهیلات با بهره کم است.

وی افزود: تعاونی تولیدی پوشاک پویان پوش دشتی که اعضاء هئیت مدیره آنها از خانواده معظم شهدا است و توانسته اشتغال خوبی ایجاد کند نیاز به حمایت دارد.

پورفاطمی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مدیر عامل صندوق کارآفرینی و امید از طرح‌ها تولیدی حمایت می‌شود.

وی یادآور شد: امروزه اشتغال مهمترین دغدغه جوانان در سطح جامعه است و قطعا حمایت از این تعاونی گام بزرگی درجهت رفع اشتغال است.

مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدی پوشاک پویان پوش دشتی نیز با تقدیر از حمایت های نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شرکت در بدو تاسیس با هدف ایجاد اشتغال‌زایی تنها با یک سرمایه کم شروع به کار کرد که در حال حاضربیش چهار سال از فعالیت آن می‌گذرد و توانسته برای ۱۳ نفر از بانوان که اکثر آنها سرپرست خانوار هستند ایجاد اشتغال کند.

فاطمه فرهادی افزود: این شرکت ظرفیت آن را دارد که فضای فیزیکی را توسعه و زمینه اشتغال بیشتری از بانوان را فراهم کند که این امر مهم مستلزم ارائه تسهیلات با بهره کم است.

وی با تقدیر از حمایت های مسئولان، خواستار حمایت بیشتر از سوی آنها شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس، تاریخ شنبه 23 آبان 1394، کد مطلب: 72013، WWW.pgnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین