پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: توسعه عمرانی دانشکده پزشکی خمین نیازمند بیش از ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار است که مشارکت خیران سلامت در تحقق این طرح نقش مهم و اساسی دارد.

شعار سال: جواد جواهری شامگاه پنجشنبه در همایش مجمع خیران سلامت شهرستان خمین که با حضور حسینعلی شهریاری، دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور برگزار شد، اظهار داشت: خیران سلامت شهرستان خمین طی ۱۵ سال اخیر بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی مراکز درمانی و بهداشتی کمک کرده اند که قابل ستایش است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین احداث ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵، تامین زمین جهت ساخت مراکز خدمات جامع سلامت شهری، احداث آزمایشگاه مرجع سلامت، احداث ساختمان غذا و دارو، بازسازی و نوسازی بخش اطفال، احداث بخش روانپزشکی، احداث ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و... را از نیازهای عمرانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین عنوان کرد.

جواهری خاطر نشان کرد: اعتبارات دولتی برای رفع نیازهای عمرانی و توسعه و تجهیز خدمات بهداشتی و درمانی ناچیز است و در این زمینه خیرین چه بسا بیش از منابع مالی دولتی مشارکت مطلوب داشته اند و می طلبد بیش از گذشته از ظرفیت خیران استفاده و در راستای جلب مشارکت آنها تلاش شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، با بیش از ۴۰ سال قدمت نیازمند نوسازی و بهسازی است و در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از متخصصین در این شهرستان با امکانات حداقلی، خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین خاطر نشان کرد: انتزاع دانشکده علوم پزشکی خمین و استقلال آن، از خدمات ارزنده دولت در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده، که باید از این فرصت در راستای رشد و پیشرفت علمی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان خمین در حوزه سلامت، بهترین بهره را گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اراک 365، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 8657: www.arak365.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین