پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۰
با حضور نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خانه بهداشت روستایی با مشارکت ۲.۵ میلیارد ریالی خیر سلامت در گناوه افتتاح شد.

شعارسال: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج)، باحضور آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ساختمان خانه بهداشت خیرساز روستای مال خلیفه‌ شهرستان گناوه افتتاح شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فعال بودن مجمع خیران سلامت در استان بوشهر اظهار داشت: در این راستا خیران نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های درمانی و تجهیزات آن دارند که خدمات آنان قدردانی می‌شود.

حیدر عزیزنژاد به ساخت خانه بهداشت روستای مال خلیفه‌ گناوه با مشارکت خیر پرداخت و تصریح کرد: خانه بهداشت مال خلیفه در زمینی به مساحت 400 مترمربع و زیربنای 115 مترمربع ساخته شده که نقش مهمی در حل مشکلات روستا دارد.

وی با اشاره به مشارکت 2.5 میلیارد ریالی خیر سلامت در گناوه افزود: خانه بهداشت مال خلیفه با اعتبار 2.5 میلیارد ریال توسط خانواده خیر مرحوم غلامرضا امیرزاده احداث شده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به جمعیت چهارهزار نفری روستای مال خلیفه‌ گناوه گفت: خانه بهداشت این روستا دارای سه بهورز است که خدمات نظام سلامت در آن ارایه می‌شود.

عزیزنژاد با قدردانی از حضور خیران سلامت در گناوه بیان کرد: تاکنون 2 خانه بهداشت در شهرستان گناوه با مشارکت خیران سلامت ساخته شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1716369: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
باز خوبه این خیرین هستن اگه نبودن دولت میخواست چیکارکنه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین