پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر گفت: ۴۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی تولیدی استان بوشهر در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات آن آغاز می‌شود.

شعار سال: عادل دهدشتی صبح امروز در نشست مسئولان اجرایی استان بوشهر با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تشکیل ستاد هفته دولت استان بوشهر اظهار داشت: برای برنامه‌ریزی مناسب در برگزاری هفته دولت ستاد این هفته در 20 روز گذشته در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی بیان کرد: با هدف انعکاس مطلوب خدمات دولت ساخت کلیپ، تیزر و اینفوگرافی پیرامون پروژه‌های هفته دولت در استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر اتحاد و انسجام مسئولان و مردم استان بوشهر را نماد وحدت و هم‌افزایی دانست و تصریح کرد: اولویت امسال تخصیص اعتبارات استانی و ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در این راستا برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است.

دهدشتی از رشدی 96 درصدی افتتاح پروژه‌های هفته دولت استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: حجم پروژه‌های هفته دولت استان بوشهر با توجه به تمرکزی که در تکمیل طرح‌های نیمه تمام شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 96 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افتتاح و اجرای بیش از 11 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افزود: 433 پروژه عمرانی و اقتصادی تولیدی استان بوشهر در هفته دولت با سرمایه‌گذاری 11 هزار و 680 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات آن آغاز می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر به سهم پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: بوشهر، دشتی و تنگستان به ترتیب بیش از 188 میلیارد تومان، 413 میلیارد تومان و 124 میلیارد تومان است.

دهدشتی سهم پروژه‌های هفته دولت در شهرستان‌های دیر، کنگان، گناوه و دیلم را به ترتیب 380، 210، 350 و 190 میلیار ریال دانست و تصریح کرد:در شهرستان‌های عسلویه، دشتستان و جم به ترتیب ارزش پروژه‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی به ترتیب 114 ،31 و 26 میلیارد تومان پروژه است.

وی بیان کرد: از مجموع 11 هزار و 680 میلیارد ریال پروژه هفته دولت استان بوشهر بیش از 10 هزار میلیارد ریال آن افتتاح و مابقی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب: 1804579، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
دیگه این خبر ها رو تا مردم با چشم های خودشون نبینن باور نمیکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
خوبه که وسط کار متوقف نشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین