پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
استاندار بوشهر گفت: پروژه های نیمه تمام استان بوشهر، در اولویت دریافت اعتبارات هستند.
شعارسال:  عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در شهرستان دشتی هستیم.

وی اضافه کرد: در مجموع در هفته دولت امسال ۵۲ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان دشتی به بهره‌برداری می‌رسد و طرح‌های و پروژه‌های مهم دیگری نیز در این شهرستان در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استاندار بوشهر از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به عنوان اولویت اول و اساسی استان نام برد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدید چندانی را آغاز نکردیم تا اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را داشته باشیم.

با حضور استاندار بوشهر، یک واحد گلخانه‌ای در روستای محمدآباد شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید که با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سطح یک هکتار ساخته شده و زمینه اشتغال ۱۷ نفر را فراهم می‌سازد.

همچنین طرح لایروبی بندر لاور ساحلی با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید. طرح بندر لاور ساحلی در سه فاز عملیاتی شده است که فاز نخست آن که شامل موج شکن بود با اعتبار ۹۷ میلیارد تومان قبلا به بهره‌برداری رسیده بود.

فاز دوم این طرح که امروز به بهره‌برداری رسید شامل لایروبی حوضچه این بندر بود که با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان اجرا شد و حجم لایروبی ۱۶۵ هزار مترمکعب بوده است. در فاز سوم این طرح نیز ساختمان‌ها و اسکله ساخته می‌شود.

عملیات اجرایی سیستم آبیاری تحت فشار نیز در پنج هزار هکتار از اراضی شهرستان دشتی با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6شهریور 97، کدمطلب:4387353 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
خیلی از پروزه ها نیمه تمام گذاشته شدن دلیلش چیه
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
امیدوارم واقعا تا تموم شدن این پروژه ها پروژه جدیدی شروع نکنند
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین