پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های اشتغال‌زایی روستایی و عشایری گفت: در این راستا امسال تاکنون ۱۳۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر پرداخت شده است.

شعارسال: استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های اشتغال‌زایی روستایی و عشایری گفت: در این راستا امسال تاکنون ۱۳۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر پرداخت شده است.

عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاهای دشتی با بیان اینکه روند اجرای این طرح‌ها تسریع یافته است اظهار داشت: از شش طرح تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی در دشتی بازدید شد که روند آن مطلوب است.

وی با بیان اینکه دشتی دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی و تولیدی قابل توجهی دارد تصریح کرد: در این راستا بر اساس ظرفیت روستاها طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تدوین و به متقاضیان معرفی شده است.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: تاکنون امسال 138 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر پرداخت شده است.

تعداد بازدید : 11

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار: 23آذر 97، کدخبر: 1898153،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین