پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: برای بررسی مشکلات این شرکت‌ها که متشکل از جوانان کارآفرین است کارگروه تخصصی در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

شعار سال: عبدالکریم گراوند در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های این استان را آبزی‌پروری دانست و اظهار داشت: اجرای طرح پرورش ماهی در قفس با مشارکت بنیاد مستضعفان در استان بوشهر اجرا شده که میزان سرمایه‌گذاری آن در مدت کمتر از سه سال برمی‌گردد و این در حالیکه این پروژه در تولید، اشتغال و صادرات نقش مهمی دارد.

وی، با تاکید بر حمایت ویژه صنعت نفت از شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: حوزه صنعت نفت و گاز باید به شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای طرح‌های مختلف از جمله کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی اعتماد کند.

استاندار بوشهر، ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر را پرتوان دانست و تصریح کرد: بخشی از مشکلات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران با تسهیل‌گیری دستگاهای اجرایی برطرف می‌شود که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند با تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در اجرای پروژه‌های سلول‌های خورشیدی در نقاط مختلف استان گفت: از ظرفیت این شرکت‌ها در اجرا و خرید پنل‌های خورشیدی باید استفاده شود.

وی، با تاکید بر توجه به رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: برای بررسی مشکلات این شرکت‌ها که متشکل از جوانان کارآفرین است کارگروه تخصصی در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

استاندار بوشهر استفاده از تیم‌های فناوری‌های پهپاد استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تیم‌های فناوری‌های پهپاد استان بوشهر ظرفیت بالایی است که باید از این ظرفیت در بخش‌های مختلف استفاده شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 مرداد 97، کد مطلب: 1794796، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
فعلا که میخوان کاری هم برای این نخبه ها بکنن با پیش شرط میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین