پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از مراکز علمی، دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه خلیج فارس وارد استان بوشهر شد.

شعارسال: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به استان بوشهر از گروه صنعتی پلیمر بوشهر، شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان و صنایع شیمیایی بوشهر بازدید می کند. پس از آن مرکز نوآوری دانشگاه خلیج فارس در این استان با حضور ستاری افتتاح می شود.

همچنین بازدید از پایلوت مرکز بین المللی توسعه نرم افزار خلیج فارس، ایستگاه فناوری های آبزیان دریایی و بهره برداری از چند طرح جدید دانشگاه نیز از دیگر برنامه های این سفر است.

در پایان نیز معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو می کند و پس از آن در جلسه شورای اداری استان حاضر می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار: 1بهمن1397 ، کدخبر: 41688: www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین