پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: مشارکت بخش غیر دولتی در تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی قطعا نقشی اثر گذار دارد و بایستی مورد توجه قرار گیرد.
شعار سال: معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: مشارکت بخش غیر دولتی در تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی قطعا نقشی اثر گذار دارد و بایستی مورد توجه قرار گیرد.

سعید فرخی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه  بررسی شرایط تأسیس صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان و کمک به تجاری سازی فناوری های پیشرفته و سرمایه گذاری در طرح های با ریسک پذیری بالا، اظهار کرد: برنامه ریزی در راستای جلب مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی این صندوق ضروری است.

وی ادامه داد: تاسیس صندوق پژوهش و فناوری به عنوان یک مسئولیت اجتماعی باید مد نظر قرار گیرد و در وضعیت کنونی اقتصادی رفع همه مشکلات سرمایه گذاری و شرکت های دانش بنیان با تاسیس این صندوق دور از انتظار است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی بیان کرد: در تاسیس این صندوق برای جلب مشارکت بخش غیر دولتی باید روش های مختلف را دنبال  و در این راستا و با هماهنگی بخش های مختلف به طور همزمان اقدامات اصولی مد نظر قرار گیرد.

فرخی با اشاره به اینکه نباید از ظرفیت کمیسیون شرکت های دانش بنیان غافل بود، افزود: این کمیسیون می تواند منافع و مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان و حمایت از سرمایه گذاران را در قالب کار گروهی رفع کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در راستای اینکه چه کسانی می خواهند سرمایه گذاری کنند اهداف و برنامه های سرمایه گذاران و اینکه آیا سرمایه گذاران تاسیس صندوق را یک ارزش به عنوان رفع دغدغه ها و مشکلات خود می دانند؛ در کمیسیون شرکت های دانش بنیان مد نظر قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: باید از ظرفیت صنایع بزرگ، دانشگاه ها و اتاق تعاون به عنوان نقش اثر گذار در مشارکت بخش غیردولتی در تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی بهره گیری کرد و برنامه ریزی در این راستا مد نظر قرار گیرد.

فرخی خاطر نشان کرد: دانشگاه ها اذعان دارند که باید مراکز رشد داشته باشند و بسیاری از شرکت های دانش بنیان، عمدتا شرکت های تعاونی هستند بنابراین استفاده از توان و ظرفیت این بخش ها در تاسیس صندوق پژوهش و فناوری ضروری است.

گفتنی است این صندوق با مشارکت بخش خصوصی به میزان ٤٩ درصد تشکیل و دارای شخصیت حقوقی غیر دولتی و استقلال مالی بوده و با رعایت اساسنامه مشخص فعالیت می نماید که در استان مرکزی با دارا بودن بیش از ٧٠ شرکت دانش بنیان ضرورت راه اندازی این صندوق احساس می گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 4349417 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
انقدر دولت داره تو پروژه های خودش کم میاره که نیاز اساسی پیدا کرده به مشارکت بخش خصوصی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
باید بخش خصوصی رو ظابطه مند به میدان اورد و از او کمک گرفت
باید با نظارت کافی عرضه را باز کزد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین