پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه گردشگری دریایی، گفت: طرح‌های گردشگری دریایی در روستاهای استان بوشهر گسترش می‌یابد.

شعار سال: عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاییان و عشایر شهرستان دیر اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در روستاهای استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و زمینه پرداخت تسهیلات به این مشاغل فراهم است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار مهم در روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری روستایی به عنوان یکی از اهداف و اولویت‌های مهم استان بوشهر در دستور کار است و باید همکاری های همه جانبه در این راستا صورت گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای استان در بخش سواحل و دریا بیان کرد: در همین راستا تلاش شده تا با اجرای طرح‌های متنوع، گردشگری ساحلی در روستاهای استان بوشهر نیز گسترش یابد تا از ظرفیت‌های مهمی که در روستاهای استان وجود دارد به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر می‌تواند به قطب صنعت گردشگری دریایی کشور تبدیل شود و در این راستا نیاز است که از ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری دریایی به خوبی استفاده شود.

گراوند اضافه کرد: در همین راستا طرح بوشهر توریسم ۲۰۲۲ طراحی شده است که ۲۴ روستا به دو منطقه عشایری استان را در بر می گردد و طرح‌های مختلف و متنوع گردشگری، تفریحی و اقامتی در روستاها اجرا می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 دی 97، کد مطلب: 4509527:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
اگر ظرفیت های گردشگری و صنعت توریسم افزایش پیدا کنه کلی به اقتصاد کمک میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین