پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
بوشهر - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از گسترش آموزش درحوزه توریسم خبر داد و گفت: خانه‌ موزه‌های روستایی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

شعارسال: ناصر امیرزاده صبح سه‌شنبه در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهری ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد و باید زمینه توسعه صنعت توریسم در این استان فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست با فرمانداران و مسئولان شهرستانی در نقاط مختلف استان بوشهر، بیان کرد: توسعه گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌های همه شهرستان‌های استان مطرح است و این موضوع نویدبخش توسعه این بخش است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: امیدواریم با این نگاهی که در سطح استان وجود دارد، در سال جاری شاهد جهش در درآمدزایی برای فعالیت‌ها و کسب و کارهای گردشگری استان باشیم.

وی از گسترش برنامه‌های مختلف و متنوع آموزشی درحوزه توریسم استان خبر داد و اضافه کرد: به منظور تحقق اهداف مورد نظر، زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان بوشهر توسعه می‌یابد.

امیرزاده با اشاره به به برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای دهیاران استان بوشهر در سال گذشته، افزود: نشست‌ها و بازدیدهای مدون از مناطق روستایی مختلف استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توسعه گردشگری روستایی، ایجاد خانه‌ موزه‌های روستایی، تأسیس اقامتگاه‌ های بوم‌گردی و سامان‌دهی و ثبت آثار و ابنیه تاریخی، فرهنگی و ناملموس از مهمترین اهداف ما در سال جاری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفتته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396 ، کدخبر: 4047435 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین