پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: اولویت جدی میراث فرهنگی این است که معماری بناها در بوم گردی سنتی و متناسب با مصالح و معماری همان منطقه باشد.
شعار سال: فریدون اللهیاری با اشاره به ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی اظهار داشت: اولویت جدی میراث فرهنگی این است که معماری بناها در بوم‌گردی سنتی و متناسب با مصالح و معماری همان منطقه باشد.

وی افزود: در بخشی از مناطق استان که پیشینه تاریخی غنی‌تر دارند طبیعی است که روستاها نیز بافت قدیمی و سنتی داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در برخی از روستاهای استان بخشی از بوم‌گردی مرتبط با حوزه طبیعت گردی و گردشگری است، در این مناطق ممکن است بافت و معماری خاص وجود نداشته باشد اما در هر صورت ظرفیت‌های طبیعت‌گردی، آداب و سنت مردمی، فرهنگ بومی و صنایع دستی روستایی و تولیدات در این مناطق مورد توجه است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در این زمینه توسعه گردشگری به‌ویژه در غرب و جنوب استان است، اکنون شاهد رشد فزاینده اقامتگاه‌ها و استقبال مردم محلی از ایجاد این اقامتگاه‌ها در غرب استان اصفهان هستیم.

الهیاری خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گسترش گردشگری، ترویج صنایع‌دستی و حفاظت از میراث فرهنگی در تمامی پهنه استان بزرگ اصفهان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 شهریور 96، کد مطلب: 1505853: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین