پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
فرماندار شهرستان گناوه گفت: اشتغال در حوزه گردشگری شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.

شعارسال: فرماندار شهرستان گناوه گفت: اشتغال در حوزه گردشگری شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.

سیدعلی پاک‌نژاد پیش‌ازظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: در شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در روستاهای این شهرستان ظرفیت‌های خوبی از جمله سواحل بسیار زیبا وجود دارد که تاکنون به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است و در صورت توجه می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگر داشته باشد.

فرماندار شهرستان گناوه خواستار تلاش برای رونق و توسعه صنعت بوم گردی در روستاهای این شهرستان شد و افزود: دهیاران در این زمینه نقش مهمی دارند وبا ارائه طرح‌های گردشگری و اشتغال‌زا در این زمینه همکاری کنند.

وی با اشاره به انجام مطالعات طرح ایجاد بافت سنتی در روستاهای ساحلی بینک و چاهک، ادامه داد: ورودی و خروجی روستاهای جزیره جنوبی و شمالی بندر ریگ نیز متناسب با فضای گردشگری طراحی خواهند شد.

پاک‌نژاد از ساماندهی خانه‌باغ‌ها خبر داد و افزود: در حوزه صنایع دستی و پخت غذاهای محلی نیز ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان و به ویژه در روستاها وجود دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 دی 1396، کدخبر: 4193253، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
جذب گردشگر تنها راه نجات برای ایجاد اشتغال و رونق گرفتن تو این زمینه برای بعضی از استان های کشوره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین