پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷
استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه های دولتی باید پرچمدار صرفه جویی در زمینه کاهش مصرف برق باشند.

شعار سال: هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: خاموشی‌های برق یک مشکل کشوری است و همه باید در زمینه صرفه جویی مصرف برق همراهی کنیم.


وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی ادارات در زیمنه مصرف برق، گفت: اداره برق موظف است برق ادارات و بانکهایی که مصرف بیش از حد مجاز دارند را قطع کند.

بازوند افزود: برق صنایع نیز باید با اطلاع قبلی قطع شود تا تولید کنندگان بر اساس شرایط موجود به برنامه ریزی بپردازند.

وی همچنین به مشکل کمبود آب شرب اشاره کرد و گفت: باید با سرمایه گذاری مناسب، منابع ذخیره آب را توسعه دهیم تا شاهد ایجاد منابع آبی پایدار برای شهر کرمانشاه و دیگر شهرها باشیم.

وی افزود: تداوم قطع آب محلات پرجمعیتی کرمانشاه مانند بهار، خیام، ظفر و ... در برخی ساعات روز، می‌تواند تبدیل به یک معضل جدی برای شهر و شهروندان شود.

استاندار کرمانشاه به کمبود آب شرب برخی روستاها نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس برآوردهای شرکت آب و فاضلاب روستایی، ۱۴۰ روستای استان نیازمند آبرسانی سیار هستند که با کمک فرمانداری‌ها و حوزه عمرانی راهکار مناسبی برای این موضوع اندیشیده می‌شود.

وی همچنین از دستگاه‌های مربوطه خواست نظارت کنند از آب شرب برای ساخت و ساز در مناطق زلزله زده و آبیاری فضای سبز استفاده نشود.


بازوند در ادامه با بیان اینکه منابع طبیعی و جنگل ها یک سرمایه ملی است، اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها نیازمند مشارکت جدی و گسترده دهیاری‌ها و گروه‌های مردم نهاد است.

وی افزود: اداراتی مانند منابع طبیعی و محیط زیست نباید تنها به منابع استانی بسنده کنند و لازم است با مراجعه به وزارتخانه‌ها از منابع ملی نیز بهره بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 28 تیر 97، کد مطلب: 97042815507: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خب پس چطوری برق قطع بشه کار ارباب رجو رسشیدگی بشه؟ م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین