پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
محمود رضا شهلایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه،با اشاره به وضعیت ذخایر آب در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره آب در سد‌های استان کرمانشاه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب است، اما در حال حاضر بیشتر از ۶۶۶ میلیون مترمکعب ظرفیت آن خالی است.وی افزود: ذخیره آب سد‌های کرمانشاه در سال جاری به نصف رسید.

شعار سال: محمود رضا شهلایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه،با اشاره به وضعیت ذخایر آب در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره آب در سد‌های استان کرمانشاه یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب است، اما در حال حاضر بیشتر از ۶۶۶ میلیون مترمکعب ظرفیت آن خالی است.

وی با اشاره به آب ذخیره شده در پشت سد‌های استان کرمانشاه، افزود: هم اکنون حدود ۶۸۳ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده فعلی در سد‌های استان کرمانشاه است که بر اساس این آمار می‌توان اعلام کرد که نیمی از ظرفیت ذخیره آب در سد‌ها خالی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه به وجود ۱۲ سد مخزنی در استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین آب ذخیره شده در استان کرمانشاه مربوط به سد گاوشان بوده که حجم زیادی از آن برای آب شرب مورد نیاز در شهرستان کرمانشاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهلایی خاطر نشان کرد: به دلیل کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی‌های اخیر میزان آب ذخیره شده از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حدود یک میلیارد مترمکعب بوده است.

وی با اشاره کاهش ۸۵ میلیون مترمکعبی ذخیره آب استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تاکید کرد: به منظور جلوگیری کمبود آب و حفظ ذخایر آب در پشت سد‌ها به مدیریت منابع آبی موجود نیازمند بوده که در همین راستا مردم و کشاورزان نقش بسزایی دارند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۱ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۹۵۷۲۸، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین