پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی پنجره واحد ویژه تسهیلات اشتغال روستائی و ارائه راهکارهای مناسب، تسهیلات این بخش جذب و پرونده آن بسته شود.

شعار سال: اکبر بهنام‌جو در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که با موضوع تسهیلات اشتغال روستایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: باید با چابکی بیشتر و مکانیزمی که جذب تسهیلات اشتغال روستائی را در حداقل زمان تسریع دهد تسهیلات این بخش جذب و پرونده آن را ببندیم چرا که ایجاد اشتغال ۲۰ هزار نفر را در دستور کار داریم و نباید جذب این اعتبارات فرصت ها و وقت مدیران را به خود اختصاص دهد تا از دیگر برنامه‌ها غافل شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به پیامدهای بیکاری در جامعه و خانواده‌ها و تاثیر ایجاد اشتغال در نشاط اجتماعی تصریح کرد : همه ما مسئول هستیم و هنر مدیریت حل مشکل و ارائه راهکار مناسب آن است.

وی با بیان اینکه تعلل در موضوع اشتغال آفت است تصریح کرد: ایجاد اشتغال باید اولویت اول مدیران استان باشد و با شجاعت و اقتدار بیشتر پیش رفت.

بهنام‌جو توجه به توجیه اقتصادی طرح، اهلیت مجریان طرح‌ها و توجه به اجرای طرح‌های اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: هیچ طرح تولیدی نباید پس از راه اندازی و افتتاح طرح، تعداد اشتغال آن با گذشت زمان به حداقل برسد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 13970414000693، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
اشتغال روستایی به نوبه خود از اشتغال زایی برای شهر ها بسیار سخت تر میباشد ؛ امیدواریم سریع تر این برنامه ها عملی شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
تسهیلات زیادی قرار بود داده بشن که تکلیفش معلوم نشد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا امیدوارم تموم اعتبارات در این زمینه جذب بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین