پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
استاندار اردبیل گفت: سهمیه استان اردبیل از اشتغال امسال طبق برنامه کشوری 7000 شغل است ولی ما برای ایجاد 20000 شغل در سال جاری متعهد هستیم.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: سهمیه استان اردبیل از اشتغال امسال طبق برنامه کشوری 7000 شغل است ولی ما برای ایجاد 20000 شغل در سال جاری متعهد هستیم.

اکبر بهنام جو در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه گفت:با حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و توان و تلاش مجموعه مدیریت استان برای ایجاد 20000 فرصت شغلی در سال جاری برنامه ریزی کرده ایم.

وی با اشاره به الزام استان اردبیل به ایجاد  7000 فرصت شغلی در سال جاری طبق برنامه اعلامی از طرف دولت اظهار داشت:ما برای ایجاد 20000 فرصت شغلی در سال جاری برنامه ریزی کرده ایم و بنده با توجه به حمایت های وزیر محترم کار و همت مدیران استان و هم استانی های عزیز به تحقق این برنامه ایمان دارم.

بهنام جو حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران را از مهم ترین برنامه های استان دانست و با اعلام ایجاد پنجره واحد اشتغال روستایی در محل استانداری اردبیل گفت:هر چند تکلیف استان اردبیل در اشتغال روستایی برای سال جاری 2000 فرصت شغلی بوده است اما در عمل به تاکیدات رئیس جمهور محترم و وزیر محترم کار در خصوص اهمیت ایجاد شغل پایدار برای روستاییان و عشایر، بیش از دوبرابر این فرصت های شغلی در استان ایجاد می شود.

وی به طرح هایی که وزیر محترم کار طی دو روز اخیر از آنها بازدید داشتند پرداخت و گفت: تنها در یک واحد تولیدی فرش دست باف در شهرستان کوثر برای 700 نفر و در سه واحد تولید شیرآلات ساختمانی در شهرستان گرمی 1000 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

بهنام جو افزود: با اعطای تسهیلات کم بهره، واگذاری اراضی در نواحی و شهرک های صنعتی با قیمت 50 درصد و حمایت های لازم؛ شاهد رونق در ایجاد واحدهای صنعتی در استان هستیم.

استاندار اردبیل از وزیر کار خواست تا از محل کمک های فنی اعتباری تسهیلات بیشتری در اختیار استان قرار دهند و افزود: از آقای دکتر ربیعی درخواست کردیم تا میزان تسهیلات اشتغال روستایی افزایش یاید و ایشان هم با این درخواست موافقت نمودند.

استاندار اردبیل از وزیر کار درخواست کرد کمک کنند تا شرکت هواپیمایی آسمان روزانه یک پرواز به مقصد فرودگاه اردبیل اضافه نماید.

بهنام جو در آخر سخنان خود ضمن تشکر از سفر موثر و پرثمر وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل از قول آقای وزیر برای اعزام مشاورین متخصص توسعه داخلی و خارجی جهت مشارکت در توسعه استان اردبیل خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 729532 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
این روزها اخبار مهاجرت از روستا به شهر برای کار خیلی داغه! مسئولین گوش به زنگ باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
باز هم خیلی کمبود هست
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
خدا خیرتون بده واقعا! بالاخره یکی اومد به درد این مردم برسه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین