پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
استاندار اردبیل گفت: وحدت مردم و مسئولان در استان اردبیل بی‌نظیر است و بنده نظیر چنین موقعیتی را در هیچ استانی سراغ ندارم.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: وحدت مردم و مسئولان در استان اردبیل بی‌نظیر است و بنده نظیر چنین موقعیتی را در هیچ استانی سراغ ندارم.

اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اردبیل با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: ‌از دستگاه قضایی در حمایت از فعالیت‌های مشروع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در این استان قدردانی می‌کنیم و بر این باوریم فضای وحدت و همدلی ایجاد شده در این استان آینده خوبی را برای این خطه رقم خواهد زد.

وی با یادآوری اینکه هم مسئولان قضایی و عم اجرایی در کنار مردم با وحدت و همدلی فرصت استثنائی را برای توسعه و پیشرفت این خطه به وجود آورده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ باید از این فرصت طلایی خدمت به مردم استفاده کنیم تا در مدتی که در مسئولیت حاضر هستیم بتوانیم در بخش‌های مختلف به اهداف موردنظرمان دست یابیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل به حضور 7 ماهه خود در این استان و قول تکمیل راه آهن اردبیل بعد از 14 سال شروع اجرایی این پروژه اشاره کرد و افزود: راه آهن اردبیل – میانه با پیشرفت 45 درصد براساس برنامه‌ریزی انجام شده ظرف سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید تا با افتتاح این پروژه مردم حلاوت و شیرینی آن را حس کنند.
بهنامجو با بیان اینکه به پشتوانه حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همراهی نمایندگان در مجلس و همسوئی مدیران دستگاه‌های اجرایی موفق شدیم در هفته گذشته 750 میلیارد تومان فاینانس داخلی برای این پروژه مصوب کنیم، گفت: به رغم برخی تذکرات در پشت پرده مبنی بر اینکه نیازی نیست در این شرایط روزشماری نصب کنیم ولی بنده با اعتقاد راسخ به پیگیری جدی در تکمیل این پروژه در هفته جاری قول نصب روزشمار و تابلوی روند اجرایی این پروژه را در اطلاع‌رسانی به مردم می‌دهم.
وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران در تحقق فاینانس راه‌آهن اردبیل شبانه‌روز تلاش کردند، به طوری که حتی زودتر از مدیران سازمان‌ها و ادارات در محل تشکیل جلسه و پیگیری این موضوع حاضر می‌شدند که بالاخره موفق شدیم این کار را با تلاشی پیگیرانه به سرانجام برسانیم.

استاندار اردبیل به موضوع ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در اردبیل اشاره و اضافه کرد: تحقق این امر کار ساده‌ای نیست و انرژی بیشتر را پیگیری راه‌آهن می‌خواهد تا بتوانیم تا پایان سال این 20 هزار فرصت شغلی را به صورت دقیق با مشخصات افراد مشغول به کار شده و محل اشتغال آنها به اطلاع مردم برسانیم.
بهنامجو با اشاره به اینکه به عنوان خدمتگزار این مردم صادقانه در تحقق وعده‌ها تلاش خواهیم کرد، گفت: مهمتر از کار ما این رزمندگان اسلام و مدافعان حرم هستند که در جبهه مقاومت با دشمنان مقابله کرده و به حفظ آبروی نظام و اسلام و کشور کمک می‌کنند که در این بین مجاهدت سردار نوعی اقدم بی‌نظیر است.
وی در ادامه به ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم، مسئولان و دستگاه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود فضای خوبی را برای انجام ماموریت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در دستگاه‌ها و نهادهای خود فراهم کنند.
رئیس شورای اشتغال استان اردبیل رصد این اقدامات و عملکرد انجام شده را در حوزه روابط عمومی به صورت ماهانه ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در کنار همه فعالیت‌های خوب ادارات و کارکنان باید به نشاط و سرزندگی آنها در سایه فضای خوب ورزش و تحرک بدنی توجه شود.
وی همچنین به ضرورت پذیرش گرم سرمایه‌گذاران در دستگاه‌های اجرایی و رفع و رجوع درخواست‌ها و مطالبات آنها تاکید کرد و افزود: قرار شده است میز خدمت در همه دستگاه‌ها آن هم در طبقه همکف راه‌اندازی شود تا در مراجعه مردم و سرمایه‌گذاران اقدامات موثر و رضایت‌بخشی ایجاد شود.

 * 90 درصد پادگان ارتش به پارک تبدیل می‌شود

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با قدردانی از مدیران توانمند و راهگشا در مسیر تولید، حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه‌های کلان تصریح کرد: با توجه ویژه مدیر کل منابع طبیعی استان زمین معوض به پادگان ارتش اردبیل واگذار شده و در قبال واگذاری 180 هکتار زمین قرار است پادگان فعلی تا 90 درصد به پارک تبدیل شود.
بهنامجو همچنین از مدیران و روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و راه و شهرسازی در پیگیری تامین اعتبار برای راه‌آهن و راه‌های مواصلاتی تقدیر کرد و گفت: در حوزه راه و شهرسازی اعتبار خوبی برای توسعه راه‌های اصلی و چهارخطه و همچنین بهسازی راه‌های مواصلاتی استان پیش‌بینی شده که امیدواریم در سالجاری با جذب این اعتبارات پروژه‌ها به سرانجام برسد.
در جلسه شورای اداری استان اردبیل برای اولین بار و با درایت استاندار اردبیل از رئیس کل دادگستری اردبیل، دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در گرامیداشت هفته قوه قضائیه و کمک به توسعه استان همچنین تعدادی از مدیران استانی به ویژه داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان، شهامت هدایت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و عبدی مدیر شعب پست بانک استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
در این مراسم همچنین استاندار اردبیل به صورت ویژه از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های سردار سرافراز خطه سبلان رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه به پاس تلاش‌ها و کوشش‌هایش در این چهار سال حضور در عرصه ایثارگری با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 3 تیر 1397 ، کدخبر: 97040300960 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
اینکه دغدغه همه مدیران بشه اعتبار سازی و ایجاد امکانات برای اشتغالزایی خیلی هدف والا و خوبی هست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
اگه انقدر سخت نیست چرا انقدر آمار بی کاری رو به افزایشه؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
جواب این دوستمون رو در یک کلام میگم!
بی مسئولیتی و بی تدبیری مدیران کشور....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین