پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
استاندار اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای طرح‌های دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان پیشی گرفته است و انتظا می‌رود دانش‌گاه‌های استان در این زمینه اقدامات گسترده‌تری انجام دهند.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای طرح‌های دانش بنیان و  ایجاد اشتغال برای جوانان پیشی گرفته است و انتظا می‌رود دانش‌گاه‌های استان در این زمینه اقدامات گسترده‌تری انجام دهند.
 اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خط تولید واحد فناور دانش بنیان در دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: در بحث اشتغال، 20 هزار شغل قطعا جایگاه جوانان است و باید از امکانات استانی و ملی برای موضوعات دانش بنیان بهره بگیریم و با انعقاد قرارداد با سازمان ملی جوانان در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ورزش و جوانان هر چقدر همکاری و همراهی بیشتر باشد در رسیدن به اهداف و حل مشکل جوانان و ایجاد اشتغال، بیشتر نتیجه می‌گیریم.

استاندار اردبیل با اشاره به موضوع افتتاح خط تولید شرکت دانش بنیان اندیشه سلامت سبلان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: ما شاهد شکوفایی هنر جوانان هستیم و باید با حمایت از این نسل زمینه‌ساز توسعه هنر و خلاقیت در آنها شویم.

بهنام‌جو با اشاره به موضوع دانشگاه گردشگری افزود: در مورد شرکت‌های دانش بنیان و بحث گردشگری با دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و ساختمان دانشگاه گردشگری مشخص و مجوز آن گرفته شده است.

وی تصریح کرد: موضوعات مختلف گردشگری، آژانس‌های گردشگری، هتلداری و غیره در این دانشگاه آموزش داده می‌شود و شرکت اندیشه سلامت سبلان از واحدهای دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل است که امروز خط تولید آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723831 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
اردبیل همیشه یکی از استان های پیشرو در زمینه علمی بوده
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
طرح های دانش بنیان میتونه سبب قدرت و اقتدار علمی کشور در جامعه جهانی بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین