پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
همزمان با هفته دولت دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری در شهرستان مشگین شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح یکشنبه در آئین بهره برداری از این طرح های بهداشتی گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

قدرت اخوان اکبری با اشاره به افتتاح این طرح ها در روستاهای فخرآباد و نقدی علیا تاکید کرد که با راه اندازی این دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری در مشگین شهر هفت هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش قرار می گیرند.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فخرآباد با ۹ خانه بهداشت و ۱۲ روستای تابعه، جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر را تحت پوشش بهداشتی و سلامت قرار می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستای نقدی علیا یادآور شد: این مرکز نیز با سه خانه بهداشت و هشت روستای تابعه، برای دو هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت این مناطق خدمات ارائه خواهد داد.

اخوان اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: برای تکمیل و تجهیز هر کدام از این پروژه ها اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 4384803، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
امیدوارم این مرکز سلامت شبیه مرکزی نباشه که بخاطر کمبود امکانات کاری انجام نمیدادن برای مردم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین