پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
استاندار اردبیل گفت: بازدیدها از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و موارد بیان شده در بازدیدها به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می شود.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: بازدیدها از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و موارد بیان شده در بازدیدها به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می شود.
اکبر بهنام‌جو در بازدید از شرکت قوی‌ساز نیرو تولید کننده یراق آلات شبکه برق فشار قوی و ضعیف و قطعات خط گرم و یراق آلات کابل خود نگهدار، کارخانه راکد فولاد صنعت آستارا و کارخانه آرتا توین سرام، کارخانه پخت سوم سرامیک گفت: دستگاه های دولتی استان واحدهای تولیدی استانی را در اولویت تامین لوازم مورد نیاز خود قرار دهند و تولید کنندگان نیز برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و دریافت آخرین استانداردهای بین المللی تلاش کنند.

استاندار اردبیل افزود: کارخانجات نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان با ایجاد اشتغال دارند و در کاهش معضلات و مسایل اجتماعی نیز موثر هستند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 619363 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اگر از تولید ملی خودمون با قدرت حمایت کنیم همه این جنگ های اقتصادی علیه ما بی اثر خواهد بود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین