پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
استاندار اردبیل گفت: زنجیره اشتغال فراگیر و پایدار روستایی با حضور دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌ها و سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی در این استان شکل می‌گیرد.

شعار سال: اکبر بهنام‌جو در جلسه پنجره واحد اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان اردبیل اظهار کرد: این زنجیره باید به گونه‌ای پیش برود تا سرمایه گذاران و صاحبان تولید با حضور در پنجره واحد نتیجه مثبتی را برای دریافت تسهیلات بانکی و رفع برخی موانع تولیدی بگیرند.

وی افزود: ایجاد اشتغال مهم‌ترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و شایسته است برای بهبود و تسهیل فرایندها ارباب رجوع از سردرگمی رهایی یافته و به درستی در مسیر سرمایه‌گذاری هدایت شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: هنر مدیران دستگاه‌های اجرایی رضایتمندی ارباب رجوع و ایجاد فرضت‌های شغلی بوده و هیچ اولویت دیگری غیر از اشتغال ندارند.

بهنام‌جو ادامه داد: 50 درصد تسهیلات اشتغال روستایی از طریق صندوق توسعه ملی و 50 درصد دیگر آن از طریق بانک‌ها تامین و با کار مزد شش درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: در مدت یک ماه دو هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات روستایی از طریق چهار بانک عامل به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

بهمن حسین زاده ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: اصلی‌ترین کار تیم اقتصادی دولت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

وی افزود: برای تحقق اشتغال روستایی پنجره واحد اشتغال روستایی ایجاد شده تا هر متقاضی با مراجعه به بانک‌ها بتوانند به سرعت مجوز های لازم را دریافت کنند.

حسین‌زاده بیان کرد: روزانه نه متقاضی به بانک‌های عامل در پنجره واحد اشتغال روستایی مراجعه می‌کنند و در کنار بانک‌ها نمایندگانی از اداره کل صنعت ،معدن و تجارت ،جهاد کشاورزی ،گردشگری و تعاون ،کار و رفاه اجتماعی حضور خواهند داشت.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه روستاهای استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌ کشاورزی دارند افزود: باید با برنامه ‌ریزی مناسب این ظرفیت‌ها شکوفا و روستاها در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرند.

وی بیان کرد: رشد و توسعه استان منوط به جذب سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی است و همگان باید در این زمینه پیشگام باشند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کد مطلب: 13970417000719، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
اشتغال زایی مسئله ای است که در ایران تبدیل به یک چالش برای مسئولان شده است
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
باید مسئولین بیش از این به وضعیت اشتغال همینطور کشاورزی در اردبیل رسیدگی کنن
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
این زنجیره های شغلی خودش باعث این میشه که برای کار مهاجرت به تهران خیلی کم بشه از این استان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین