پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۳۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان ‌ جنوبی گفت: طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی بستری برای ورود محصولات به بازار و برندسازی فراهم می کند.
شعار سال: مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان ‌ جنوبی گفت: طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی بستری برای ورود محصولات به بازار و برندسازی فراهم می کند.

مجتبی ابراهیمی،  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از تجربیات خود در زمینه تجاری سازی محصولات و فناوری در دو بخش کلی و سه زیر بخش اقدام به اتصال صاحبان مشاغل خرد به بنگاه ها، شبکه ها و خوشه های بالادستی می کند.

وی متذکر شد: در مرحله اول، برندهای ملی درحوزه رشته های مزیت دار شناسایی شده و حمایت های آنان از اهداف این طرح جلب و در قالب تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان ‌ جنوبی بیان کرد: این حمایت ها در قالب خرید محصولات با توجه به استانداردهای مدنظر است که باید از جانب تولید کنندگان محترم رعایت شود.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین تعدادی از برندهای ملی در حوزه مشاغل خانگی نیازهای نیروی کار خود را در استان های پایلوت اعلام کرده که فرصت مناسبی برای متقاضیان اشتغال است.برخی برندهای ملی نیز موضوع آموزش و ارائه مواد اولیه و امکانات را تقبل کرده اند.

مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان ‌جنوبی بیان کرد: در بخش دوم از فاز سوم طرح، باید پشتیبانان مطرح و فعال در این حوزه ها را با کمک کارشناسان دستگاه های اجرایی شناسایی کرده و ارتباط بین این افراد با برند های ملی را برقرار کنیم که این اقدام در حال انجام است.

ابراهیمی اظهار کرد: در بخش دیگر باید اشخاصی که به صورت مستقل قصد فعالیت در حوزه مشاغل خانگی را دارند به نوعی ترغیب کنیم که تحت نظر و سرپرستی یکی از پشتیبانان فعال انجام فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه همچنین جهاد دانشگاهی موضوع تبلیغات گسترده و شناساندن تولیدات مشاغل خانگی را نیز در سطح ملی دنبال می کند، تصریح کرد: انجام این مهم، از طریق سامانه ای که در جهاد دانشگاهی کشور طراحی شده است و نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی در سطح استان صورت می پذیرد.

مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان ‌ جنوبی ادامه داد: این مجموعه اقدامات با هدف حذف تفکر اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال طراحی و به اجرا در آمده است چرا که اعتقاد داریم اعطای تسهیلات به تنهایی باعث ایجاد اشتغال نمی شود و تاکید، بر شکل گیری زنجیره ارزش مشاغل است.

ابراهیمی افزود: ما در این طرح سعی می ‌ کنیم فضای مناسب و امکانات لازم برای آموزش و فعالیت را برای صنعتگران فراهم کرده و همچنین با اتصال به بازارها و برندهای اصلی و گسترش بازار فروش را فراهم کنیم .
وی اظهارکرد: در این طرح، مشاغل خانگی مزیت ‌ دار یعنی مشاغل سازگار با پتانسیل، منابع و فرهنگ منطقه شناسایی می ‌ شوند .

مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی خراسان ‌ جنوبی خاطرنشان کرد: در رشته ‌ های مزیت ‌ دار باید رصد کنیم که در کدام دستگاه ‌ های اجرایی و در کدام شهرستان ‌ ها باید بیشترین ورود را پیدا کنیم .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 6 تیر 1397، کدخبر: 97040603177 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
تولید به تنهایی اشتغال نمی آورد. تولید باید به سامانه فروش متصل باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
دنیای تحارت امروز دنیای تبلیغات است و تا زمانی که برای فروش محصولات تبلیغات کافی صورت نگیرد فایده ای ندارد
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
باید برای این مشاغل بازار های مناسب نتیز فراهم شود وگرنه وام هایی که می دهند که نمیتونه برای اونها فروش ایجاد کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
وقتی بازار فروش نداشته باشن فایده نداره
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین