پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
آستان قدس رضوی آماده سرمایه گذاری در زمینه اجرای پروژه های محرومیت زدا در استان است استاندار خراسان جنوبی که در دیدار با تولیت عظمای آستان قدس رضوی در مشهد سخن می گفت از اعلام آمادگی این آستان به منظور سرمایه گذاری در اجرای پروژه های محرومیت زدا در استان خبر داد و افزود:
شعارسال: در این دیدار مسائل و مشکلات استان در حوزه های مختلف بیان شد گرچه آیت ا... رئیسی نیز به عنوان نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری به خوبی با آنها آشنا هستند.

سید علی اکبر پرویزی، ادامه داد: با مذاکراتی که صورت گرفت از ایشان به منظور حضور در استان و شرکت در جلسه شورای اداری یا کمیته برنامه ریزی وتوسعه استان دعوت به عمل آمد تا بیشتر در جریان خواسته ها و تنگناهای خراسان جنوبی برای مشارکت آستان قدس رضوی قرار گیرند.

وی خاطر نشان ساخت: این دیدار دستاوردهای مهمی داشت که به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد ؛ این در حالیست که تولیت آستان قدس رضوی نیز علاقه مند به سرمایه گذاری در زمینه اجرای پروژه های محرومیت زدا و طرح هایی که سبب اشتغالزایی در خراسان جنوبی می شود ، بودند.

وی یادآورشد: همچنین مقرر شد تولیت آستان قدس رضوی یک نفر را به عنوان نماینده و استانداری خراسان جنوبی نیز یک نفر از معاونین را به منظور پیگیری درخواست ها و مطالبات استان معرفی تا هرچه زودتر زمینه مشارکت اقتصادی آستان قدس رضوی در اجرای پروژه های دولتی و خصوصی را در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک فراهم گردد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، تاریخ انتشار: سه شنبه 19 مرداد 1395 ، کدخبر: - ، www.sk-t.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
آقای رئیسی عرق خاصی نسبت به خراسان جنوبی دارند، لذا می شود از موقعیت ایشان در آستان قدس، حداکثر استفاده را جهت توسعه استان نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین