پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی 28 مرداد ماه خبری مبنی بر پایان همایش علمی ادبی خاتم الشعرای شعر فارسی نورالدین عبدالرحمن جامی با وعده ثبت موسیقی مقامی تربت جام، منتشر کرد.
شعارسال: بنا بر گزارش این پایگاه خبری همایش علمی ادبی خاتم الشعرای شعر فارسی نورالدین عبدالرحمن جامی با حضور اندیشمندان ،فرهیختگان و نخبگان با ارائه مقالات علمی توسط اساتید داخلی و خارجی در محل سالن اجتماعات شهید صاربانی دانشگاه آزاد تربت جام با وعده ثبت موسیقی مقامی تربت جام به پایان رسید.

'دانشگاه علوم پزشکی مشهد فقیرترین دانشگاه از منظر فیزیکی است' از دیگر اخبار منتشر شده در این پایگاه است .

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری این دانشگاه را از نظر فیزیکی، فقیرترین دانشگاه بهداشت کشور دانسته است.

محمد حسین بحرینی گفته است: بیمارستان های ما کم و یا زیاد نشده و فقط تعداد تخت های بیمارستان های قدیمی را زیاد کرده ایم.

چهارمین همایش برندینگ با رویکرد رقابت پذیری با حضور اساتید برجسته برندینگ و فعالان اقتصادی در ساختمان ساپکو مشهد، نیز از دیگر اخبار منتشر شده در پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی است.

پایگاه خبری قدس آنلاین نیز امروز مطلبی مبنی بر اینکه بوروکراسی اداری حوزه های علمیه را متحول نمی کند را به نقل از یک محقق و پژوهشگر منتشر کرد.

بنا به گزارش این پایگاه ، حجت الاسلام والمسلمین احمد زادهوش گفته است: من معتقد به راه اندازی بوروکراسی اداری در حوزه نیستم، ولی به هر حال برای بازنگری و تحول در متون آموزشی نیازمند کاری اساسی هستیم که این مساله مهم نیاز به کارجمعی، تلاش جدی، مدیریت قوی و استفاده از نظرات کارشناسی فراوانی دارد.

'غزال تیزپای فوتبال ایران در سمت مشاور عالی هیات فوتبال خراسان رضوی منصوب شد ' نیز از مهمترین اخبار منتشر شده در پایگاه خبری صبح توس است .

انعکاس نظرنماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از دیگر اخبار منتشر شده در این پایگاه است که گفته است ' امام خمینی (ره) در تب و تاب جنگ تحمیلی نیز از آرمان های فلسطین دفاع می کرد، «محمودعباس» بداند دوست واقعی ما ایرانیان هستند نه منافقین!/ الگوی امروز کودکان فلسطینی سرداران سپاه پاسداران هستند' ، از مهمترین مطالب بیان شده در این خبر هستند .

در پایگاه خبری مشهد پیام نیز اخباری در خصوص مطهری، مردی که می خواهد دیده شود منتشر شده و در این مطلب آمده است ' علی مطهری برای حرم امام رضا(ع) حریم قائل نمی شود و تنها بر حفظ حریم منزل پدری اش اهتمام می ورزد؛ واکنش ها و اظهار نظر های مطهری تنها با هدف نشان دادن خود و قرار دان دیگران در پازل خود است '.

پشت پرده اصرار به برگزاری کنسرت در مشهد چیست؟ و اهدا توپ فوتبال به کودک مبتلا به بیماری پروانه ای با حضور علی کریمی در مشهد از دیگر اخبار منتشر شده در پایگاه خبری مشهد پیام هستند.

14 پایگاه خبری خراسان رضوی در عرصه فضای مجازی فعالیت دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: شنبه 30 مرداد 1395، کدخبر: 82195737 (5511128) ، www.irna.ir/

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین