پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
استاندار کرمانشاه گفت: وقف مبنای مناسبی برای توسعه پایدار استان است و با رویکرد حذف فقر و محرومیت‌زدایی می‌تواند زمینه مشارکت در اشتغالزایی را ایجاد کرده و در حل چالش‌های فراروی کشور در دوران تحریم‌ها موثر و اثربخش باشد.

شعار سال: هوشنگ بازوند روز شنبه در دیدار مدیرکل، معاونین و روسای مناطق اداره اوقاف و امور خیریه به مناسبت هفته وقف، به نقش بسیار پراهمیت وقف در احیای اقتصاد و افزایش سرمایه انسانی و فیزیکی با رویکرد افزایش بهره وری و کاهش فقر تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: وقف یک اقدام فرهنگی، اجتماعی و ارزشی است و ریشه این حرکت عظیم از صدر اسلام تاکنون استمرار داشته و در ١٤٠٠ سال به عنوان فرصتی مناسب در راستای کار فرهنگی ادامه داشته است.

وی یادآور شد: اوقاف تعهداتی در خصوص بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق که درخواست داریم هر چه سریعتر موضوع را پیگیری نمایید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم در این نشست بر لزوم فعالیت مستمر و مطلوب اوقاف برای جهش توسعه ای و استفاده بهینه از منابع اشاره کرد و گفت: در بازآفرینی شهری به عنوان فرآیندی برای نوسازی و خلق فضای جدید با هم افزایی و همکاری اوقاف می توانیم در تولید مسکن گام مهمی برداریم.

مهرداد سالاری افزود: اوقاف با مشارکت در ایجاد شغل پایدار و کاهش بیکاری با رویکرد بالارفتن سطح کیفیت زندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم کوشا باشد و با دیدگاه های توسعه ای کاری ماندگار انجام بدهد.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تبیین برنامه های هفته وقف، گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه های مختلف را ارائه کرد. 

از مجموع ۵۲ هزار و ۴۲۳ رقبه استان کرمانشاه، تعداد ۴۲ هزار و ۹۴۱ رقبه آن تاکنون دارای سند مالکیت شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 11 آبان 98، کد مطلب: 83538173: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین