پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
استاندار کرمانشاه گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است، اما تمام مشکلات با حضور مردم حل خواهد شد.
شعار سال: استاندار کرمانشاه گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است، اما تمام مشکلات با حضور مردم حل خواهد شد.
 هوشنگ بازوند در نشست با کارفرمایان، تولیدکنندگان و اتحادیه های تعاونی استان، همراهی و همکاری مردم را گامی موثر برای حل مشکلات و حرکت به سمت توسعه پایدار عنوان کرد.

وی یادآور شد: در گذشته بارها شاهد بوده ایم که اگر مشکلی برای کشور ایجاد شده این مردم بوده اند که با مشارکت و حضور خودشان به حل مشکل پرداخته اند و نمونه بارز این موضوع، حضور مردم در جنگ تحمیلی است که دشمنان قادر به انجام هیچ کاری علیه کشور نشدند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی تصورات غلط و اشتباه دشمنان مبنی بر وجود مشکل در کشور خاطرنشان ساخت: منافقین که همواره به دنبال توطئه علیه کشور هستند یکسری اطلاعات مبنی بر وجود مشکل در داخل کشور ایران به رئیس جمهور آمریکا داده اند، در حالیکه ایران اسلامی بارها در گذشته این مسائل و بحران ها را پشت سر گذاشته و دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی است.

مقام ارشد استان در ادامه به خروج آمریکا از برجام و ناکامی های این کشور پس از خروج از آن اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از خارج شدن از برجام قصد داشت ایران نیز از برجام خارج شود، زیرا با این دسیسه قصد داشت که قطعنامه های سازمان ملل و جهانی را علیه ایران بدست آورد، غافل از اینکه دسیسه و توطئه آنان علیه ایران اسلامی با هوشمندی و تدبیر مسئولین کشور بی اثر خواهد شد.

بازوند گفت: تمام دنیا پس از خروج آمریکا عقلانیت و نوع رفتار ایران را در بحث برجام تحسین کرد و برجام نشان داد که سند موفقی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی گفت: التهابات و فشارهایی که هم اکنون در جامعه وجود دارد مقطعی است و آمریکا هم اکنون به دنبال طراحی تحریم های جدید به دنبال ایران است، اما همه این چالش ها و مشکلات که در گذشته هم ثابت شده با حضور و پای کار آمدن مردم حل شدنی است.

 بازوند در ادامه با اشاره به ضرورت سپردن اقتصاد کشور به بخش خصوصی، تصریح کرد: تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نباشد قادر به رقابت نخواهد بود، لذا به همین منظور است که مقام معظم رهبری همواره بحث درون زا بودن اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند و باید توجه داشت که اقتصاد مقاومتی یک راهبرد بلند مدت برای رسیدن به توسعه است.

استاندار کرمانشاه از وجود بخش خصوصی و تعاونی ها به عنوان یک فرصت برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نام برد و گفت: اگر مدیری از این فرصت برای حل مشکل پیش روی خود استفاده نمی کند، قطعاً فاقد هوشمندی و آینده نگری است و امروز در تلاش برای حذف روند بوروکراسی و سیستم های زائد اداری برای توسعه سرمایه گذاری در استان هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در بحث نیروی انسانی و تخصص افراد در زمینه های مختلف، گفت: بارها گفته ام که استان کرمانشاه استان ثروتمندی است و این ثروتمندی به لحاظ وجود چنین ظرفیت هایی در استان است که تولیدکنندگان، کارآفرینان و بخش خصوصی آن همواره جهت افزایش تولید و رونق اقتصادی استان دغدغه خاصی دارند.

وی با طرح این سوال که چرا استان کرمانشاه با این همه پتانسیل و ظرفیت 172 هزار بیکار دارد، گفت: امروز اشتغال در دنیا در بخش خدمات است، اما این بخش در استان برای ایجاد اشتغال روند نزولی به خود گرفته است. باید تلاش کنیم که بخش خدمات در استان به عنوان یک بخش و محور مهم توسعه مدنظر قرار گیرد.

 بازوند با بیان اینکه تعاونی ها می توانند پرچمدار توسعه بخش خدمات استان باشند، خاطرنشان ساخت: مدیریت ارشد استان در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همواره طرفدار و پشتیبان تولید کننده است و در این ستاد تلاش می کنیم تا با حمایت از تولیدکننده یک بستر مناسب برای ایجاد اشتغال در استان فراهم شود.

وی همچنین با بیان اینکه ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه صنایع دستی استان برای ایجاد اشتغال وجود دارد، گفت: در حال حاضر اعتبارات و تسهیلات بسیار مناسبی تا سقف 15 میلیارد تومان با سود 4 درصد در مناطق مرزی و 6 درصد برای مناطق غیر مرزی به استان تخصیص یافته که برای تولید و رونق اقتصادی تسهیلات بسیار خوبی است و تعاونی ها و تولیدکنندگان از این اعتبارات که به صورت قرض الحسنه می باشد، می توانند استفاده کنند.

بازوند در ادامه با بیان اینکه همه باید با همکاری و همدلی در راستای بهبود شاخص های کسب و کار در استان تلاش کنیم، خواستار حمایت از تولیدکنندگان پوشاک در سالی که به نام سال حمایت از کالای ایرانی مزین است، شد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به گلایه مندی تعاونی ها و تولیدکنندگان از برخی از مدیران استان، تصریح کرد: حتماً در جلسات بعدی از مدیرانی که نسبت به روند کاری آنها گلایه دارید، خواهیم خواست که جهت پاسخگویی به دغدغه شما در جلسه حضور داشته باشند و تلاش خواهیم کرد که این جلسات به صورت فصلی تشکیل شود.

این جلسه که بیش از دو ساعت بطول انجامید، مسئولین تعاونی ها و تولیدکنندگان به بیان نظرات و پیشهادات خود در خصوص حوزه کاری و بخش تولید استان پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 97041105748 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
بله مردم با همدلی و همراهی خود دشمن را عین همیشه نا امید میکنند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
اگر شهر توسعه پیدا کند ولی خدماتی به مردم اضافه نشود به چه دردی میخورد؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین