پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
استاندار کرمانشاه گفت: فراهم کردن زیرساخت های مبادلاتی کرمانشاه، کمک به توسعه صادرات کشور و بازگشایی مرز خسروی کمک به بهبود زخم زلزله زدگان است.

شعار سال: بازوند استاندار کرمانشاه در نشست توسعه صادرات غیرنفتی استان که عصر امروز با حضور د دانایی فرد مشاور معاون رییس جمهور و رییس ستاد روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت:دکتر دانایی فرد با تجربه ای ۴۰ ساله در ستاد اقتصادی روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه، می تواند به توسعه صادرات استان کمک کند. دکتر دانایی فرد همچنین در گشایش های صورت گرفته در مرز خسروی در زمینه فراهم شدن امکان تردد تجار و بازرگانان از این مرز، نقش مهمی داشتند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد:بازگشایی مرز خسروی تبدیل یک مطالبه عمومی برای مردم کرمانشاه شده است و انجام این مهم می تواند امید را دوباره در دل مردم زنده کند و التیامی برای زخم های زلزله باشد.

بازوند افزود:عبور کامیون از برخی مرزهای استان مانند سومار با دشواری صورت می پذیرد که این وضعیت توسعه صادرات استان کرمانشاه را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: فراهم کردن زیرساخت های مبادلاتی کرمانشاه، کمک به توسعه صادرات کشور است و انجام این کار، سخت نیازمند نگاه ویژه مدیران ملی است.

بازوند افزود: دولت مصوبه ای برای توسعه راه گیلانغرب به سومار داشته است که امیدواریم هرچه سریعتر اجرایی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 30 خرداد 97، کد مطلب: 6571283: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
از ته دلم امیدوارم که این مسئولان دلوز در این زمینه پیگیری های لازم خودشون رو بکنن و به لطف خدا واقعا این اتفاق بیفته تا یه مرهمی روی زخم های درمان نشدنی کرمانشاه باشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
باید این بازگشایی همراه اصول بهینه و حقوقی کامل باشه
اگر اینکه این اصول درست اجرا نشه سبب مییشه که به مردم سود خاصی نرسد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین