پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مسئولین تمام تلاش خود را برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی بکار گرفته اند.

شعارسال: محمدابراهیم الهی تبار روز (چهارم مهر) در مراسم تجلیل از کارگزاران حج تمتع 97 استان، بابیان اینکه حجاج ایرانی امسال حج عزتمندانه ای را برای کشور رقم زدند، اظهار کرد: اتخاذ سیاست های مدبرانه مقام معظم رهبری، برنامه ریزی خوب دولت و عملکرد خوب حجاج این عزت را برای ما به ارمغان آورد.

وی یکی از خلاء‌های زیارت حجاج را شناخت مسئله حج و فلسفه حج عنوان کرد و گفت: اگر حجاج می خواهند که حج بامعرفتی داشته و نشاط و لذت بیشتری از این زیارت معنوی ببرند، باید به این موضوع بیشتر توجه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حج امسال امکانات خوبی برای زائران فراهم شد و از امروز نیز باید برای حج 98 برنامه ریزی های منسجمی انجام گیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه تلاش های زیادی می شود تا امسال از مرز خسروی بدرقه زائرین حسینی را داشته باشیم، گفت: استاندار کرمانشاه روز (چهارشنبه) در این راستا سفری به تهران داشت تا رایزنی هایی داشته باشد.

الهی تبار با تاکید براینکه مسئولین همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا این اتفاق رقم بخورد، افزود: از طرف ما زیرساخت های بسیار مطلوبی در مرز ایجاد شده، اما این طرف عراقی است که باید برای این تردد موافقت کند.

وی بااشاره به سفر چندی پیش وزیر کشور به عراق و رایزنی برای تردد زوار از مرز خسروی، عنوان کرد: امیدواریم توافقاتی که انجام گرفته بزودی به نتیجه برسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه به دشمنی آمریکا و هم پیمانانش با جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: همان دستان خبیثی که پس از انقلاب اسلامی مناطقی از کشور را ناامن و جنگ تحمیلی را راه اندازی کردند، تحریم ها را برقرار و ما را در محاصره اقتصادی قرار دادند. امروز مثلث شوم غربی - عربی - عبری به سرکردگی آمریکا، عربستان و اسرائیل تشکیل شده و حرکت های ددمنشانه ای را در منطقه انجام می دهند.

وی افزود: آمریکا امروز در سیاست های خود برای مقابله با ملت ایران باب جدیدی باز کرده و با خروج از برجام علیه صلح و تمام قوانین بین المللی حرکت کرده است.

الهی تبار اعلام کرد: ملت ایران، سخت ترین شرایط را از ابتدای انقلاب تاکنون داشته اند و عزتمندانه ایستاده و از آرمان خود دفاع می کنند، تاجایی که به دشمنان اجازه ندادند حتی یک ذره از خاک وطن را تسخیر کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5مهر1397 ، کدخبر: 97070502949: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین