پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲
بنظر می رسد در شرایط فعلی استان کرمانشاه ، بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش ، امنیت ، همدلی و انسجام نیروها نیاز دارد و حمایت جدی و موثر فعالین و دلسوزان استان از استاندار در کنار توان و تحرک بالای مدیریتی مهندس بازوند می تواند قطار توسعه کرمانشاه را بر ریل مطلوب آن قرار دهد.

شعارسال: توسعه را می توان مقصد و یا آرزوی مشترک و دیرینه هر کرمانشاهی دانست .

آرزوی دیرینه ای که سودای تحقق آن در سر هر کرمانشاهی ، با تعصب خاصی وجود دارد .

تحقق توسعه و نیل به آن چند پیش شرط دارد که ما بعنوان شهروندان و دلسوزان استان ، باید بسترساز آنها باشیم .

بسترهای لازم و ضرورتهای توسعه را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود :

 آرامش : بر کسی پوشیده نیست که سرمایه گذاری و جذب سرمایه اولین گام در مسیر توسعه است و این مهم محقق نمی گردد ، مگر اینکه بستر سرمایه و فضای سرمایه گذاری برای صاحب سرمایه ، فضایی آرام و توام با آرامش و امنیت باشد . ترسیم چهره ملتهب و پر استرس بر فضای استان موجب تردید سرمایه گذار و دفع سرمایه می گردد .

 امید و امیدبخشی به جامعه : برنامه های توسعه ای زمانی محقق و موفق می شوند که لایه های مختلف جامعه در برنامه و اجرای زوایای مختلف آن نقش و باوری عمیق داشته باشند . مشارکت نخبگان و عموم جامعه و احساس تعلق به این برنامه ها از پیش شرطهای رسیدن به اهداف آن است .

القای ناامیدی و ناکارآمدی مدیریت توسعه و مدیر ارشد استان می تواند بازدارنده و عامل موثری در ناکامی توسعه استان گردد . سخن راندن از یاس و کوبیدن بر طبل تخریب استاندار نتیجه ای جز فرصت سوزی و هدررفت منابع و سرمایه های استان ندارد .

 همدلی و انسجام : سالهاست نبود همدلی و عدم انسجام از علل ناکامی برنامه توسعه استان بوده و می باشد . وقتی فعالین و نخبگان جامعه بجای تمرکز بر چگونگی تحقق برنامه ها و رفع موانع توسعه در استان بر حواشی بی فایده باشد و نیز بجای صرف انرژی و توان خود در مسیر توسعه ، ظرفیت های ممکن خود را در مسیرهایی غیر ، به کار بگیرند ، نتیجه ای جز رکود و بیکاری فعلی متصور نمی شود . تفرق و شکاف میان میان نخبگان و تیم مدیریت استان خسران بزرگی بر توسعه استان است . عجولانه برخورد کردن با مدیریت توسعه و مدیر ارشد استان دور باطلی است که سالهاست در آن غوطه وریم .

بیایید همه باهم بدور از هیاهو و حواشی بی مورد یاری دهنده استاندار باشیم و ایشان را در تحقق برنامه هایشان یاری نماییم .همدلی و انسجام همه نیروها می تواند برآیند نیروها را افزایش و کارایی مدیریت را بسیار بالاتر از حد انتظار فراهم نماید .

بنده منکر نقد سازنده و منصفانه نبوده و نیستم و معتقدم تمام مسئولین بجهت پالایش و پختگی مداوم برنامه هایشان باید زیر تیغ تیز نقد باشند اما نقد با تخریب بسیار متفاوت است .

ورود به حریم خصوصی استاندار و برجسته نمودن جزئیات کم اهمیت و نیز ایجاد شک و تردید مداوم در توان ایشان را ، نمی توان در قالب نقد منصفانه گنجاند.

القای ابهامات غیرمنطقی در مورد مدیریت مهندس بازوند و تزریق شبهات ناصحیح به لایه های مختلف جامعه حاصلی جز ایجاد دست انداز در مسیر توسعه استان نداشته و نخواهد داشت .

بنظر می رسد در شرایط فعلی استان کرمانشاه ، بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش ، امنیت ، همدلی و انسجام نیروها نیاز دارد و حمایت جدی و موثر فعالین و دلسوزان استان از استاندار در کنار توان و تحرک بالای مدیریتی مهندس بازوند می تواند قطار توسعه کرمانشاه را بر ریل مطلوب آن قرار دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شاهونیوز، تاریخ انتشار: 11تیر1397، کدخبر: - : www.shahonews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
امیئ وهمدلی وبدجه هم مهمه اقای مسیول م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین