پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
استاندار کرمانشاه گفت: بیشترین موانع بهبود فضای کسب و کار در حوزه اداری قرار دارند و اگر بناست این شاخص بهبود یابد باید مجموعه های اداری و مدیران آن ها در زمینه کاهش این موانع وارد عرصه شوند.

شعارسال: هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سرسرای تدبیر استاندار افزود: ️بیشترین موانع بهبود فضای کسب و کار در حوزه اداری قرار دارند و اگر بناست این شاخص بهبود یابد باید مجموعه های اداری و مدیران آن ها در زمینه کاهش این موانع وارد عرصه شوند.

وی با بیان‌ اینکه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری توجه ویژه ای به شاخص های فضای کسب و کار دارد، گفت: استان در زمینه بهبود فضای کسب و کار به موفقیت های خوبی دست یافته و از رتبه 31به 28 ارتقاء جایگاه یافته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: البته جایگاه فعلی نیز مطلوب نیست و باید برای بهبود آن تلاش کنیم و در زمینه موانع موجود در حوزه های مختلف روان سازی انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: مدیریت ارشد استان موضوع اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اولویت تحول آفرین برای توسعه استان در نظر گرفته است.

بازوند افزود: ️رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با هیات دولت به نکات راهبردی و بسیار راهگشایی پیرامون اقتصاد و توسعه کشور اشاره کردند.

وی عنوان ‌کرد: ️رهبر معظم انقلاب در این نشست اهمیت پیرامون بهبود فضای کسب و کار را مطرح کردند که خوشبختانه این رویکرد از ابتدا در دستور کار دولت قرار گرفته است.

او اظهار داشت: باز کردن میدان برای نقش آفرینی جوانان پرتلاش و فعالان حوزه کسب و کار از جمله مباحث مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که در کرمانشاه این رویکرد را به صورت جدی دنبال کرده ایم.

وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان از ابتدای آغاز به کار این رهنمود را سرلوحه کار خویش قرار داده و یک تلاش شبانه روزی گسترده را برای توسعه استان در حوزه های مختلف آغاز کرده ایم که این روند با تمام‌ شتاب در حال تداوم است.

استاندار کرمانشاه افزود: ️بخش زیادی از بودجه کشور در ردیف های متفرقه و شناور قرار دارد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه ها باید در زمینه جذب این اعتبارات یک تلاش بی وقفه و شبانه روزی داشته باشند.

بازوند توضیح داد: وضعیت اقتصادی استان به گونه ای است که نیازمند یک رایزنی و پیگیری مداوم و پرحجم پیرامون جذب اعتبارات از ردیف های ملی و متفرقه هستیم.

وی گفت: بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبارات زلزله داریم که باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر چه سریعتر مبادله نامه ها را با ادارات رد و بدل کند.

استاندار‌ کرمانشاه همچنین به موضوع واگذاری پروژه های دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان باید هرچه زودتر در این زمینه اقدام کنند‌.

بازوند تاکید کرد: بیش از 2 هزار مسکن مهر در استان داریم که هیچ متقاضی ندارند از این رو باید برای واگذاری این مسکن ها اقدام کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب:748028،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
بهتر اول از تخلفاتی ک میشه جلوگیری کنن کم نیس تخلفات داخل اداراتم.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فضای ادارات خودش یکی از موانع بهبوده بعضی از ادارات از بس قدیمیه ادم روحیش خراب میشه وانگیزش کم میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین