پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان گفت: هر روستایی حدود ۳۰۰ هزار تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال هزینه کرده ولی درنهایت این تسهیلات پرداخت نشد.

شعارسال: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان گفت: هر روستایی حدود ۳۰۰ هزار تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال هزینه کرده ولی درنهایت این تسهیلات پرداخت نشد.

حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی ظهر امروز در گردهمایی عوامل اجرایی شبکه مراقبت سن غلات که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد در راستای عدم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان اظهار داشت: هر روستایی حدود 300 هزار تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال هزینه کرده است ولی درنهایت این تسهیلات پرداخت نشد.

وی افزود: تنها در شهرستان دوره چگنی هزار و 500 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که اعلام‌شده 27 نفر می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند؛ جای سؤال است که چرا باید کاری کنیم که مردم نسبت به ما بی‌اعتماد باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ثبت سامانه محدود است وکسانی که ثبت‌نام کرده‌اند شرایط لازم رادارند چرا نباید جوابگوی این افراد باشیم؛ اگر اعتبارات محدود است پس باید از روز اول مشخص شود به چه تعداد نفر این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: باید با یک روستایی و کشاورز با توجه به مقدورات و مقدرات برخورد شود تا بدبینی به وجود نیاید و سلب اعتماد نشود، اگر در عمل کم بیاوریم متهم به‌دروغ گویی می‌شویم بنابراین باید با درایت و مدیریت باید این مشکل را حل کرد.

موسوی با اشاره به اینکه ازنظر دینی ضرر زدن به دیگران حرام است تصریح کرد: نباید کاری کنیم که کشاورزان آسیب ببیند، از طرفی نیز باید تجهیزات کشاورزی استان را به‌روز کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 1674904، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین