پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران گفت: تاکنون هیچ گونه تسهیلات مشاغل خانگی در کامیاران پرداخت نشده است.

شعارسال: سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران گفت: تاکنون هیچ گونه تسهیلات مشاغل خانگی در کامیاران پرداخت نشده است.

جمال ارشدی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سهم شهرستان کامیاران در سه بخش اشتغال فراگیر، پایدار روستایی و خانگی بالغ بر 7 میلیارد و 704 میلیون تومان است.

وی گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در این شهرستان 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تاکنون 148 طرح اشتغالزایی بررسی و به بانک‌ها ارائه شده اما حجم بسیار کمی پرداخت شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران تصریح کرد: تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان یک میلیارد و چهار میلیون تومان بوده و بالغ بر 185 طرح اشتغالزایی در حوزه‌های هنری، فرهنگی، قالی‌بافی، خیاطی و گل‌سازی به بانک‌ها معرفی شده اما تاکنون هیچ گونه پرداختی در این حوزه نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: اعتبار حوزه اشتغال پایدار روستایی در شهرستان کامیاران 10 میلیارد و 700 میلیون تومان است اما تاکنون طرح‌ها به بانک‌ها معرفی نشده‌اند.

ارشدی با اشاره به مشکلات پیش‌روی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: به جز بانک کشاورزی که از ابتدای این طرح دستورالعمل لازم را دریافت کرده، متأسفانه هیچ بانک دیگری تا دو هفته گذشته دستورالعملی دریافت نکرده بود.

وی اظهار کرد: سود تسهیلات اشتغال فراگیر از اشتغال پایدار روستایی بسیار بیشتر است در صورتیکه جذب تسهیلات پایدار روستایی بسیار راحت‌تر بوده و همین سود بالا سبب بازگشت بسیاری از متقاضیان تسهیلات فراگیر به سمت پایدار روستایی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران خاطر نشان کرد: از دیگر مشکلات اصلی پیش‌روی جوانان برای دریافت تسهیلات، نبود ضامن بوده که سبب بروز مشکلات عدیده‌ای برای متقاضیان شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 1667404، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
تو کشوری که نیاز داریم هر چه زود تر اشتغال افزایش پیدا کنه اومدن و شرایط اشتغال های خانگی رو سخت تر کردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین