پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
احداث واحد پتروشیمی در شهرستان بیجار با سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از خبرهای مسرت بخش استاندار برای مردم دیار گروس بود ،اما شنیده ها حاکی از این است که به دنبال سرمایه گذار جدید می گردند؟!!!

شعارسال: اعضای همدلان بیجار گروس با حضور در استانداری با عبدالمحمد زاهدی استاندار  کردستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار استاندار کردستان بر اقتصادی شدن زندگی در دیار بیجار گروس تاکید و بیان داشتند : علاوه بر توسعه کشاورزی باید در حوزه صنعت و صنایع کوچک و همچنین مشاغل خانگی برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی در بیجار با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در آن از حیث اقتصادی جواب خواهد داد گفت: دلسوزان آن شهرستان باید تلاش کنند صاحبان سرمایه و بومی آنجا را جهت سرمایه گذاری تشویق و ترغیب کنند.

زاهدی به گذر یک خط لوله گاز 56 اینجی از سمت زنجان به بیجار خبر داد و گفت: ما هم اکنون برای احداث یک واحد پتروشیمی در آن شهرستان مجوزهای لازم را اخذ کرده و در تلاش برای پیداکردن سرمایه گذار هستیم.

نکته ای قابل تامل در این بند از سخنان استاندار کردستان این است که خبر سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در اجرای پتروشیمی بیجار بمناسبت هفته دولت در حضور خودتان از طریق رسانه ها اعلام شده است ، حالا بعد گذشت حدود سه ماه از اعلام این خبر دنبال سرمایه گذار جدید میگردید؟؟؟!!!!

استاندار محترم کردستان , آیا بهتر نیست به تمامی زیر مجموعه های خود یادآور شوید تا موردی به صورت کامل تمامی تشریفات اداری و قانونی خود را طی نکرده باشد به هیچ عنوان اطلاع رسانی نگردد.

پس از چند ماه بدون اسم بردن از انتخاب صندوق ذخیره فرهنگیان بعنوان سرمایه گذار برای پتروشیمی بیجار و حذف آن به دلایل نامعلوم , شائبه های فراوانی را در اذهان مردم متبادر می کند. امید است این وعده های حضرتعالی برای مردم مظلوم بیجار که کم هم نیستند به زودی محقق شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بیجار بام ایران، تاریخ انتشار: 27آبان1395، کدخبر: 1074: www.bijarbameiran.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین