پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
فرمانده سپاه بیت المقدس با تاکید بر اینکه بابت انجام اینگونه خدمات هیچگونه هزینه ای از روستائیان دریافت نمی شود،گفت: ایجاد جذبه و مطالبه مردم و مشارکت آنها فاکتور اصلی پیشرفت طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

شعارسال: محمد حسین رجبی  در مراسم آغاز به کار طرح شهید شوشتری در روستای میدان مظفرخان در حضور مردم این روستا در مسجد صاحب الزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در راه ارمان های انقلاب جان خود را تقدیم کرده اند.

وی با اشاره به آغاز بکار طرح شهید شوشتری در روستای میدان مظفرخان ،افزود: شروع بکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بعنوان ماموریت ابلاغی رهبر معظم انقلاب در رفع محرومیت از مناطق محروم کشور است.

فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: به لطف خدا و همت تلاشگران سپاه بیت المقدس و برنامه ریزی های صورت گرفته استان کردستان در خصوص آغاز بکار این قرارگاه از سایر استان های پیش قدم است و در ادامه با همت بیشتر باید سرلوحه استان های دیگر کشور باشیم.

رجبی با بیان اینکه 40 روستا در شهرستان بیجار هدف اولیه آغاز بکار طرح شهید شوشتری است،گفت: با اجرای این طرح باید هیچگونه آثار محرومیتی در روستاها دیده نشود.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان تاکید کرد: تمامی 2 هزار روستای استان کردستان در مراحل بعدی جز اجرای این طرح هستند و با اجرای این طرح باید شاهد تثبیت جمعیت در روستاهای استان باشیم.

وی تصریح کرد: عمران و آبادانی ،ساختن جاده ،ساخت پل،اجرای طرح هادی ،ساخت خانه بهداشت ،عسالخانه ،خانه محروم ،لوله کشی آب ،دفع فاضلاب و ساخت راه های بین مزارع از مهمترین اقدام این طرح در روستاهای هدف شهرستان بیجار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس با تاکید بر اینکه بابت انجام اینگونه خدمات هیچگونه هزینه ای از روستائیان دریافت نمی شود،گفت: ایجاد جذبه و مطالبه مردم و مشارکت آنها فاکتور اصلی پیشرفت قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

رجبی خاطر نشان کرد: در جایی ها که رغبت مردم برای انجام کارها بیشتر باش کارها به نحو مطلوب تر انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات محرومیت زدایی سپاه مانند سال های قبل به قوت خود انجام می شود،اظهار داشت: ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی فرصت بسیار خوبی برای تکمیل اقدامات قبلب سپاه است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر ادامه داد: در راستای رفع محرومیت فرماندار و دیگر مسئولان شهستان خیلی پیگیر هستند اما اعتبارات سالیانه جوابگوی رفع این نیازها نیست و این اقدام قرارگاه اقدامی مهم در راستای رفع محرومیت از شهرستان بیجار است.

رجبی با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی ،گفت: کارگروه اشتغالزایی و کمک به معیشت مردم جز برنامه های اصلی این طرح است که امیدواریم با استقبال مردم شاهد پیشرفت کار باشیم.

وی عنوان کرد:کارگروه مهندسی،کارگروه سلامت ،کارگروه فرهنگی و اجتماعی ،کارگروه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بیجار است.

رجبی با تاکید بر اینکه آموزش در اولویت اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی است از حضور نخبگان علمی جهت برگزاری کلاسهای آموزشی برای اقشار مختلف روستائیان خبر داد.

فرمانده سپاه بیت المقدس یادآور شد:با برگزاری کلاس های علمی باید تولیدات ما از حالت سنتی خارج شود و این مهم تاثیر مهمی در بهره وری روستاها دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی اورامانات، تاریخ انتشار: 16آبان1395، کدخبر: 1276: www.hawramanat.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین