پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان گفت: ‌سپاه برای نیازمندان ۳۲۴ روستای محروم کردستان ‌مسکن می‌سازد.
شعار سال: سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کردستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، با اشاره به مأموریت‌های این قرارگاهاظهار داشت: مجموعه «قرارگاه پیشرفت و آبادانی» اقدامات موثری در استان‌های مختلف در زمینه محرومیت‌زدایی انجام داده است.

وی گفت: شهرستان سروآباد و بیجار مناطقی هستند که بیشترین خدمات در این شهرستان‌ها انجام خواهد شد و برای هریک از این شهرستان‌ها 4 دهستان و برای بقیه شهرستان‌ها نیز هرکدام یک دهستان در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: از دیگر خدمات اصلی در این مناطق کمک به بحث «توسعه بهداشت و درمان» با استفاده از شبکه بهداشت منطقه، کمک به «تامین آب شرب» مورد نیاز و «ساخت راه‌های ارتباطی مناسب» در مناطق صعب‌العبور است.

وی گفت: در زمینه محرومیت‌زدایی در استان کردستان، سپاه به همکاری و مشارکت مردم و هسته‌های جهادی و همچنین ارگان‌های دولتی و حاکمیتی نیاز دارد.

سردار رجبی افزود: انتظار داریم نقش نهادهایی همچون کمیته امداد که وظیفه اصلی آنها کمک به اقشار محروم جامعه است در مناطق محروم استان بیشتر شود و با همکاری و مشارکت مجموعه سپاه و کمیته امداد شاهد خدمات بیشتری در این مناطق باشیم.

ساخت مسکن نیازمندان در324 روستای محروم کردستان

وی با اشاره به یکی از بندهای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کردستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: یکی از بندهای این تفاهم‌نامه کمک به ساخت و تأمین مسکن نیازمندان در 324 روستای محروم استان است،

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: در زمینه سایر خدمات مختلف همانند اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشت و درمان و سایر نیازمندی‌های این مناطق برای یک هزار روستای محروم هدف‌گذاری انجام شده است.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396، کدخبر: 1437565، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین