پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
عبدالرضا میقانی مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان ، استخدام همسر خود در جهاد کشاورزی استان کردستان را به شدت تکذیب کرد.

شعار سال: عبدالرضا میقانی در حاشیه در افتتاح نمایشگاه عکس خبری عکاسان استان کردستان در سنندج با تکذیب استخدام همسر خود در هیچ نهاد و سازمان دولتی از رسانه های مدعی ارزش های اجتماعی خواست، در انتشار اخبار، اخلاق را رعایت کنند.

وی از این رسانه ها خواست قبل از انتشار هر خبری که ممکن است با ابروی افراد بازی کند از صحت و سقم خبر اطلاع یابند.

میقانی گفت که همسر وی در هیچ سازمان دولتی و حتی خصوصی نیز استخدام نشده است.

شماری از سایت ها و کانال های تلگرامی از استخدام غیرمجاز همسر مشاور استاندار کردستان در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داده بودند.

در همین حال روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز با ارسال اطلاعیه ای به رسانه ها اعلام کرد همسر مشاور و سرپرست حوزه استاندار نه تنها در این سازمان جذب نشده بلکه بر اساس بررسی های به عمل آمده وی شاغل نیست و درج این گونه اخبار خلاف واقع علاوه بر تشویش اذهان عمومی و تحریک احساسات با ایجاد بدبینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث دلسردی مردم خواهد بود.

در ادامه اطلاعیه جهاد کشاورزی استان کردستان امده است: سازمان جهاد کشاورزی استان در سال های 93 و 94 با مجوز رسمی از سازمان اداری و استخدامی کشور و درج آگهی استخدام در روزنامه های کثیرالانتشار و از طریق برگزاری آزمون سراسری نسبت به جذب و استخدام ۴۱۸ نفر اقدام کرده است که اسامی همه انها موجود است اما این سازمان جذب و استخدام بدون مجوز را تکذیب نموده و بی اساس می داند.

این اطلاعیه می افزاید: مقتضی است مسئولین سایت هایی که اقدام به درج این خبر نمودند برابر ماده 23 فصل ششم قانون مطبوعات ضمن درج این جوابیه، از درج اخبار بدون سند و مدرک اجتناب ورزند و با تاکید بر آیه شریفه 'ن و القلم و ما یسطرون' در راستای انعکاس اخبار صحیح و اطلاع رسانی دقیق، اقدام نماید.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370353:www. isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
یعنی می خواهند بگویند که همسر استاندار در مجموعه حضور نداشته و حقوق نگرفته اند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین