پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان گفت: توانمندسازی و اتصال به بازار از مهم‌ترین ویژگی های الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی است تا متقاضیان بتوانند تولیدات خود را به راحتی به فروش برسانند.
شعار سال: مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان گفت: توانمندسازی و اتصال به بازار از مهم‌ترین ویژگی های الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی است تا متقاضیان بتوانند تولیدات خود را به راحتی به فروش برسانند.

«مجید آوج»، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان و مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی کردستان در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: توانمندسازی  و اتصال به بازار مهم‌ترین ویژگی الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی است تا متقاضیان بتوانند تولیدات خود را به راحتی به فروش برسانند.

وی افزود: در این راستا تولیدکنندگان بخش مشاغل خانگی برای فروش محصولات خود به برندهای و پشتیبانان ملی و استانی و فروشگاه‌های اینترنتی وصل می‌شوند تا بتوانند محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند.

آوج تصریح کرد: در بخش اتصال به بازار به دنبال راه‌اندازی بازارچه‌های محلی هستیم تا تولیدکنندگان مشاغل خانگی از این ظرفیت نیز استفاده کنند و محصولات خود را در این نمایشگاه‌ها عرضه کنند.

وی گفت: با رایزنی‌ها با مجموعه استانداری کردستان و برخی فرمانداری‌ها و شهرداری ها این بازارچه محلی در تمامی شهرستان‌ها دایر خواهند شد که با همکاری صمیمانه شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج تاکنون بازارچه محلی به‌صورت جمعه‌بازار فعالیت خود را در سنندج آغاز کرده است.

آوج با اشاره به اهمیت توانمندسازی، افزود: جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش‌های تخصصی، مشاوره شغلی و استعدادسنجی تلاش خواهد کرد متقاضیان را مهیای راه اندازی کسب و کار خانگی کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان ادامه داد: در اجرای این طرح در استان کردستان تاکنون چندین جلسه هماهنگی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای حمایتی که در این بخش فعال هستند، تشکیل‌ شده است.

وی ادامه داد: دبیرخانه این طرح در جهاد دانشگاهی استان و تمامی مراکز شهرستان‌های تابعه با یک تیم 20 نفره از عوامل اجرایی و کارشناسان مشغول خدمت‌رسانی و پاسخگویی به متقاضیان هستند.

به گفته آوج، در استان تاکنون تیمی از مشاوران، کارآفرینان موفق، خبرگان فعال در کسب‌وکار و اساتید دانشگاهی تشکیل‌ شده است.

وی اعلام کرد: 52 نفر تسهیل‌گر که دارای مدارک دانشگاهی و تخصصی مرتبط هستند، شناسایی و آماده خدمت‌رسانی در اجرای فاز دوم طرح مشاغل خانگی هستند.

مدیراجرای طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان یکی از قابلیت‌های این طرح را ارتباط تنگاتنگ کارشناسان دبیرخانه با متقاضیان دانست و گفت: کارشناسان دبیرخانه، تسهیلگران و عوامل اجرایی از ابتدا تا شکل‌گیری کسب‌وکار در کنار متقاضیان هستند.

وی به عناوین رشته‌های اولویت‌دار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: کلاش بافی، گلیم بافی، قالی‌بافی، پوشاک، انیمیشن، پرورش گل و گیاه، مترجمی زبان‌های خارجه، ویراستار (کتاب، مقاله و ...) صنایع چوبی، زیورآلات و مصنوعات چرمی از رشته‌های اولویت‌دار در استان معرفی‌شده است.

آوج افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه طرح مشاغل خانگی به نشانی www.inhb.ir از هم‌اکنون می‌توانند ثبت‌نام خود را آغاز کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه سؤال در ساعات اداری به جهاددانشگاهی واقع در سنندج، سه‌راه جهاد، سایت اداری، جهاددانشگاهی، طبقه اول، دبیرخانه طرح الگوی نوین مشاغل خانگی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 33287516(داخلی 16) تماس حاصل کنند.

مدیراجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان در پایان از همکاری صمیمانه استانداری کردستان، فرمانداری شهرستان‌های استان، اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397، کدخبر: 97031507027 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
وقتی تموم اتصالات به بازار رو مافیایی قطع میکنن پس نباید هیچ انتطاری از اینده اقتصادی ایران داشت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اگر مشاغل خانگیرو برایش بازار نیز فراهم کنند به خوبی معضل عدم اشتغال در روستاها رفع می شد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین