پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴
مدیر کمیته امداد شهرستان بانه گفت: امسال دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شده است.

شعار سال: جلال خلیلی شامگاه یکشنبه در نخستین کارگروه اشتغال این شهرستان که در سالن فرمانداری بانه برگزار شداظهار داشت: امسال دو میلیارد و 630 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگیبه مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار تسهیلات به 145 نفر از مددجویان این شهرستان پرداخت شده است، گفت: 130 نفر دیگر از مددجویان متقاضی تسهیلات، در نوبت دریافت وام هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه تصریح کرد: در صورت پرداخت تسهیلات به این 130 نفر از مددجویان، میزان تسهیلات پرداختی به چهار میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تا پایان امسال در مجموع 9 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به افراد تحت پوشش این شهرستان پرداخت می‌شود.

خلیلی افزود: در مجموع 7 میلیارد تومان از تسهیلات پرداختی به مددجویان از محل اعتبارات بانکی و 2 میلیارد دیگر نیز از محل اعتبارات خود امداد تأمین شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه خاطر نشان کرد: خودکفایی و استقلال مددجویان تحت پوشش از سیاست‌های اصلی امداد بوده و از بانک‌های عامل خواست داریم که در پرداخت تسهیلات به مددجویان آسان‌کاری کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:1566321، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین