پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌ای بانه ـ بوالحسن گفت: امسال این جاده بازسازی و تعمیر می‌شود.

شعار سال: محمد فلاحی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت شهرستان بانه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم شهرستان بانه از وفادارترین مرزنشینان نظام جمهوری اسلامی هستند و تا پای جان از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به وجود یادمان‌های شهدای دفاع مقدس بوالحسن و گمنام سیران‌بند در بانه، گفت: وجود این دو یادمان ارزشمند دوران دفاع مقدس نماد بارزی از رشادت‌های مردم این شهر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به تلاش گروهک‌های تکفیری و ترویج خشونت و افکار انحرافی در جامعه تصریح کرد: روحانیون وظیفه خطیری در هدایت پرورش افکار جامعه به‌ویژه قشر جوانان دارند.

وی گفت: امروز دشمنان در دو عرصه فرهنگی «ترویج افکار انحرافی و فرهنگ غربی در بین جامعه» وارد جنگ نرم با ملت ایران شده‌اند که نقش روحانیون در مقابله با این افکار بسیار تأثیرگذار و موثر است.

فلاحی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به نام «اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: همه ما مسئولین مکلف هستیم که در راستای تحقق شعار ارزشمند سال و در مسیر اشتغالزایی و ایجاد تولید گام برداریم.

وی با بیان اینکه شهرستان بانه از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه تولید و اشتغالزایی برخوردار است اظهار کرد: باید در کنار مبادلات مرزی، "کشاورزی، مشاغل خانگی و صنایع دستی" احیا شود.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌ای بانه-بوالحسن گفت: امسال این جاده بازسازی و تعمیر می‌شود و گسترش محدوده ساخت و ساز و تشویق مردم در روستای بوالحسن باهدف جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهر مورد تحقیق و مطالعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: از همه مردم درخواست داریم که در انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا حضور حداکثری داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 اردیبهشت 96، کد مطلب: 1388925: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
چه زمانی ؟ کی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین