پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
استاندار بوشهر گفت: محور مواصلاتی بوشهر به گناوه به سبب آب‌گرفتگی پل کلل دشتستان مسدود بود که با تلاش نیروهای امدادی، شهرداری آبپخش و راه و شهرسازی این محور بازگشایی شد.
شعارسال: مصطفی سالاری صبح امروز در بررسی مشکلات بروز سیل درشهرستان دشتستان بابیان اینکه امدادرسانی در استان بوشهر برای یاری رساندن به آسیب دیدگان بسیار مطلوب است اظهار داشت: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه خدمات مطلوب از سوی دستگاه‌های مختلف امدادی و دستگاه‌های اجرایی یاری رسانی به آسیب دیدگان قابل توجه بوده و مشکلات مختلف در حال برطرف شدن است.

وی از بازگشایی محور مواصلاتی بوشهر به گناوه خبرداد و گفت: پل کلل در شهرستان دشتستان که ارتباط مرکز استان با شهرهای مختلف دشتستان و شمال استان بوشهر برقرار می‌کند به سبب آبگرفتگی مسدود شده بود که با تلاش‌های انجام شده این محور پیش از ظهر امروز بازگشایی شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش‌های فراوانی برای بازگشایی این محور انجام شد گفت: تلاش‌های فراوانی برای بازگشایی پل کلل در دشتستان توسط نیروهای امدادی، شهرداری آبپخش و راه و شهرسازی صورت گرفته که جا دارد از تمامی آنان قدردانی شود.

سالاری افزود: عملیات امدادرسانی بسیار خوب بوده و از روز گذشته تاکنون با جدیت مشغول بازگشایی مسیر و نجات مسافران بوده‌اند که به همه این عزیزان خدا قوت می‌گویم.

وی با بیان اینکه خدمات امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر ادامه دارد تاکید کرد: امدارسانی با حل مشکلات مردم در شهرها و روستاها ادامه دارد و امدادگران همواره آماده خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم هستند.

بنابراعلام پلیس راه استان بوشهر مشکلی در دیگر محورهای اصلی وجود ندارد و رفت و آمد در آنها برقرار است، اما برخی محورهای روستایی از جمله روستای کردلان در شهرستان دشتی و روستای درودگاه در شهرستان دشتستان به سبب آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها مسدود است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 1331859 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین