پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به‌مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی و خدماتی در روستاها و شهرستان‌های استان کردستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال: به‌مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی و خدماتی در روستاها و شهرستان‌های استان کردستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

*12 واحد مسکن محرومان در دهگلان افتتاح می‌شود

رئیس کمیته امداد شهرستان دهگلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر 12 واحد مسکن محرومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

انور خالدیان افزود: از این تعداد 8 واحد در سطح روستاها و با اعتبار 190 میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی و کمک خیرین و 4 واحد در سطح شهر با اعتبار 223 میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی و کمک خیرین و محل جمع‌آوری زکات تهیه، تکمیل و تحویل داده شده است.

وی گفت: طبق آماری که داریم 22 خانوار دهگلانی نیاز مبرم به احداث مسکن دارند و در سال آینده ایجاد سرپناه برای این 22 خانوار جزو اولویت‌های کاری ما است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دهگلان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال نیز 22 مورد اهدای جهیزیه با هدایای یک میلیون تومانی و جهیزیه 2 میلیون و پانصد هزار تومانی به نوعروسان داشتیم که به صورت نقدی پرداخت شده است.

خالدیان اجرای برنامه‌های تحکیم خانواده و برگزاری مسابقات آشپزی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر عنوان کرد.

* دفتر خدمات الکترونیک قضایی در دهگلان افتتاح می‌شود

دادستان شهرستان دهگلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، دفتر خدمات الکترونیک قضایی در دهگلان افتتاح می‌شود و مردم می‌توانند درخواست‌های قضایی خود را در این دفاتر ثبت کنند.

حسین مهری افزود: سامانه "ثنا" 3 ماه است که در دادگستری شهرستان دهگلان راه‌اندازی شده و تاکنون افراد زیادی نیز در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: یکی از مزیت‌های این سامانه این است که اگر کسی با سوء استفاده از مدارک شخصی در هر جایی از کشور که مرتکب جرمی شود و علیه وی ثبت شکواییه شود، از طریق پیامک به وی اطلاع داده می‌شود و فرد می‌تواند مشکل خود را بلافاصله پیگیری کند.

دادستان شهرستان دهگلان تصریح کرد: ثبت‌نام در این سامانه طبق دستورالعملی است که رئیس قوه قضاییه به کل دادگستری‌ها ابلاغ کرده است و باید اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل اخیراً در دادگستری‌های کل کشور الزامی شده است، عنوان کرد: هر شخصی اعم از شاکی، متهم، ضامن، شهود، گواه و هر ارباب رجوعی که به نوعی با دادگستری سروکار دارد، باید در این سامانه ثبت‌نام کند.

مهری افزود: طبق مکاتبات صورت گرفته، در شرایط فعلی حتی برای گرفتن وام از بانک‌ها لازم است که شخص در این سامانه ثبت‌نام کرده باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ثبت‌نام در این سامانه در محل دادگستری انجام می‌شود اما در چند روز آینده با افتتاح دفتر خدماتی قضایی در دهگلان، مردم می‌توانند به مرکز جدید مراجعه کنند.

* پروژه آبرسانی به روستای "کوخان" بانه افتتاح شد

رئیس اداره آبفای روستایی شهرستان بانه در این آیین اظهار داشت: این پروژه در راستای برطرف کردن مشکل روستای کوخان این شهرستان احداث شده است.

هاوری نصیری افزود: در اجرای این پروژه خط انتقالی به‌طول 1900 متر و حفر چاهی نیمه عمیق به عمق 15 متر اجرا شده است.

وی گفت: برای این پروژه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 800 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی و مابقی استانی بوده است.

* 3 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در بانه افتتاح شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه در آیین افتتاح این پروژه‌ها که به‌صورت نمادین در روستای زرواو سفلی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این واحدها برای خانواده‌های تحت پوشش اداره بهزیستی دارای دو معلول احداث شده است.

تافگه حسن‌نژاد افزود: برای هر کدام از این واحدهای مسکونی 180 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 200 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

* 11 مدرسه مناطق محروم شهرستان بانه با همت سپاه بازسازی شد

جانشین سپاه شهرستان بانه در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: امروز از یازده پروژه مرمت و بازسازی مدرسه روستایی که توسط سپاه در مناطق محروم و مرزی این شهرستان انجام شده بود، بهره‌برداری شد.

احمد فرجی افزود: برای بازسازی و مرمت این 11 مدرسه 110 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری هزینه شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 1649663، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
واقعا امیدوارم که کردستان هم مثل شهر های در حال توسعه ایران زودتر پیشرفت کنه از لحاظ عمرانی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین