پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
فرماندار شهرستان دهگلان گفت: امسال بودجه برای پروژه جدید تعریف نخواهد شد و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و حل مشکلات شهرستان است.

شعارسال:فرماندار شهرستان دهگلان گفت: امسال بودجه برای پروژه جدید تعریف نخواهد شد و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و حل مشکلات شهرستان است.

جمال ارشدی امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امسال 38 میلیارد تومان بودجه برای بخش‌های مختلف شهرستان دهگلان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: گرچه در شهرستان دهگلان برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته و رسیدن به حد نرمالی از توسعه به 95 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم اما با همین اعتبار اختصاص‌یافته نیز می‌توان برنامه‌ریزی انجام داد.

فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: بخشی از پیشرفت کارها به توان مدیر شهرستان بستگی دارد که بتواند اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی را بر اساس توان خود جذب کند و بخشی دیگر نیز اعتبارات کلان است که به نماینده و فرماندار بر می‌گردد و تلاش کرده‌ایم تا تغییراتی در این روند ایجاد کنیم.

وی مهم‌ترین حوزه مورد توجه در شهرستان دهگلان را "آبفار" عنوان کرد و ادامه داد: از آنجا که در حوزه آب در روستاها مشکل داریم، سعی کرده‌ایم بیشترین بودجه را به این بخش اختصاص بدهیم.

ارشدی افزود: امسال سه میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار به آبفار، یک‌میلیارد و 550 میلیون تومان به آبفای شهری، دو میلیارد و 500 میلیون تومان به جهاد کشاورزی، دو میلیارد و 390 میلیون تومان به آموزش و فرهنگ، 500 میلیون تومان به دامپزشکی، 585 میلیون تومان به منابع طبیعی، دو میلیارد و 690 میلیون تومان به بنیاد مسکن، 2 میلیارد تومان به راهداری، 905 میلیون تومان به ورزش و جوانان، یک‌میلیارد و 450 میلیون تومان به شهرداری دهگلان و 450 میلیون تومان به شهرداری بلبان‌آباد اختصاص یافته است.

وی یکی از مشکلات در برخی دستگاه‌های اجرایی را عدم جذب اعتبارات دانست و اظهار کرد: عدم جذب اعتبارات به علت عدم برنامه‌ریزی مدیر است، باید تمام تلاش‌ها به کار برده شود تا یک‌ریال هم برگشت داده نشود، چراکه برگشت اعتبارات به معنای بی‌توجهی مدیر نسبت به توسعه شهرستان است.

فرماندار شهرستان دهگلان با بیان اینکه 75 پروژه در بخش‌های مختلف تعریف شده است، گفت: اگر بتوانیم از این وضعیت، خوب استفاده کنیم می‌توانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

وی خطاب به مدیران گفت: واقعیت این است که عملکرد شما در جذب اعتبارات بسیار مهم است، بنابراین تنها به اعتبار شهرستانی اکتفا نکنید و از منابع دیگر که در اختیار مدیران کل است در جهت افزایش اعتبارات استفاده کنید.

فرماندار شهرستان دهگلان خاطر نشان کرد: امسال بودجه برای پروژه جدید تعریف نخواهد شد و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و حل مشکلات شهرستان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار11شهریور 97، کد خبر: 1818822،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ا.ف75
ما که دیگه هیچی ازمون نموند بخاطر این وعده های پوچ شما! الان اگه تهران بود مردم تهران میدونستن باهاتون چیکار کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خوب اگه قرار به اینباشه تا سالها باید پروزه های نیمه تموممنون تموم کنیکم ماشالله کم هم نیستن م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
بهترین کار! به نظرم هر چندسال همه ی استانها و شهرها باید همچین کاری رو بکنند.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین