پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان از اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن همدان- سنندج خبرداد.

شعارسال: رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان از اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن همدان- سنندج خبرداد.

بهرام نصراللهی‌زاده در پاسخ به سئوال فعالان فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام در باب راه آهن همدان- سنندج، گفت: از ابتدای مسیر راه آهن در شهر همدان بازدید میدانی داشتم و برایم مهم بود شخصا و از نزدیک وضعیت پروژه و روند اجرای آن را ببینم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه از پارسال که جدی‌تر به پروژه ورود کردیم و آقای دکتر نوبخت سفر ویژه ای برای بازدید از روند اجرای این پروژه به استان داشتند پروژه شتاب خوبی گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان با بیان اینکه راه آهن همدان سنندج به سه قطعه تقسیم شده است، گفت: قطعه سوم و پایانی که از دهگلان تا قبل از گردنه صلوات آباد است تکمیل و آماده ریل گذاری شده است.

نصرالهی زاده ادامه داد: قطعه اول که بخش عمده آن در محدوده استان همدان است پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر فعال است و فقط در یکی دو نقطه با مشکل تملک زمین و معارض مواجه است.

وی مشکل اصلی را در قطعه دوم دانست و گفت: این قطعه که از محدوده شهرستان قروه تا حوالی دهگلان به طول حدود ۵۵ (تقریبا) کیلومتر است سال گذشته تعطیل بود.

نصرالهی زاده یادآور شد: در جریان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون وزیر راه مقرر شد پیمانکار جدید انتخاب شود. خوشبختانه پیمانکار خوب و معتبری انتخاب و از اول مهر امسال قطعه دوم را تحویل و در این مدت علیرغم بارندگی ها و... در ۲۰ کیلومتر اول بخش زیادی از عملیات اجرا شده و روند کار واقعا در این قطعه رضایت بخش است.

وی ابراز داشت: البته ادامه این طرح نیاز به تملک اراضی کشاورزی و... دارد که طبعا مشکلات خاص خود را خواهد داشت.

نصرالهی زاده با بیان اینکه برای تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع آن ستاد ویژه ای در سازمان تشکیل دادیم که به صورت مستمر مشکلات را پیگیری می‌کنیم، گفت: سال گذشته ۹۰ میلیارد و امسال نیز ۱۱۰ میلیارد تومان به پروژه تخصیص یافته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 602770، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
در کنار گسترش خطوط ریلی و پوشش تمام ایران باید خط های قدیمی رو به وسیله قطار های سریع السیر جایگزین کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین