پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: امسال 35 درصد از اعتبارات استان کردستان به حوزه راه استان اختصاص یافت.

شعارسال: بهرام نصراللهی زاده، شامگاه پنج شنبه(30 دی) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع اعتبارات ملی و استانی استان کردستان، حدود 25 درصد را به حوزه راه‌های استان اختصاص دادیم.

وی افزود: امسال هم 35 درصد از اعتبارات استان را به حوزه راه‌ها اختصاص دادیم و امیدواریم وضعیت راه‌های استان بهبود بیابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان در ادامه به جلسات شورای برنامه‌ریزی استان اشاره و عنوان کرد: دو موضوع اصلی راه و آب در استان به صورت جدی در دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: اعتقاد داریم که توسعه استان کردستان از راه‌های آن می‌گذرد و باید توجه ویژه‌ای به این بخش شود.

نصراللهی زاده ادامه داد: خوشبختانه توسعه استان کردستان به صورت جدی در دستور کار سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته است و به این استان عنایت ویژه‌ای می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 96 و در قالب ارتقای شاخص‌های توسعه استان کردستان 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم به تصویب نهایی برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1بهمن1395، کدخبر: 95110100095: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
امکانات راه ، آموزشی و درمانی استان واقعا جای کار دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین